"כשאני ועלי מוחמד נהיה יחד באמצע, בית"ר תראה טוב יותר"

עלי מוחמד, ניקו אולסק
עלי מוחמד, ניקו אולסק | דני מרון

אחרי שחתם, ניקו אולסק חוזר לשחק תחת דראפיץ' וברדה ("הבנו אחד את השני בצורה עיוורת"). בראיון ראשון מדבר על החזרה מהולנד ("לא קיבלתי דקות") והמטרות: "עם עלי, אוחנה, עטר ושועה - אפשר להגיע גבוה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ניקו אולסק חתם הבוקר (שני) בבית"ר ירושלים. הקשר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, אמור להגיע מחר לארץ לישראל ולחתום על חוזה לחצי עונה עם אופציה לעונה נוספת, בעסקה שהושלמה באמצעות סוכניו אדם קידן, גלעד קצב ועידן כסיף. כעת, אולסק מדבר ובראיון ראשון לאתר ספורט1 הוא מספר על ההחלטה לחזור לישראל.

"אני עדיין מחפש טיסה ומקווה לנחות מחר בארץ. בית"ר ירושלים זה מועדון גדול, יש קבוצה טובה ואני בא לעזור", אמר אולסק הבוקר.

חוזר לשתף פעולה עם דראפיץ' וברדה.
"שני המאמנים מכירים אותי מצוין. הם עזרו לי לצמוח בתור שחקן ואני מתרגש מאוד לחזור לשחק תחתם. בנתניה זה הלך מצוין. הבנו אחד את השני בצורה עיוורת. הם בנו קבוצה טובה ויש לה המון פוטנציאל. עדיין לא דיברתי איתם מאז החתימה, אבל אעשה זאת בקרוב".

החתימה בוואלביק הייתה מפתיעה. למה לא נשארת בהולנד?
"וואלביק קבוצה מצוינת אבל יש כמה סיבות ללמה לא נשארתי בהולנד. אחת מהם, היא דקות משחק. לא קיבלתי את הקרדיט שאני צריך לקבל בהולנד. המאמן נתן לי מעט מאוד דקות. סלובו ושי רצו אותי וכשקיבלתי את ההצעה לא אמרתי לא. זאת בית"ר. הדבר שהכי רציתי הוא קודם כל לקבל עוד דקות משחק".

ניקו אולסק | בית"ר ירושלים, רשמי

הקהל עדיין לא חזר.
"אני יודע ומחכה לו. אני יודע כמה האוהדים של בית"ר חשובים. יש להם תשוקה גדולה לכדורגל והם דוחפים את הקבוצה. בית"ר זה מועדון גדול מאוד והבחירה הייתה קלה. יותר מכולם, אני מחכה לשיתוף הפעולה עם עלי (מוחמד)".

בנתניה זה הלך מצוין.
"נכון. יהיה מעניין לשתף פעולה איתו, יש לנו יחסים טובים. עלי הוא לא שחקן רגיל ואני בטוח ששנינו נהיה יחד באמצע, בית"ר תראה עוד יותר טובה. חיכיתי לשיתוף הפעולה הזה הרבה זמן. התגעגעתי אליו".

בית"ר לא פתחה את העונה בצורה טובה.
"בית"ר זה מועדון גדול, המטרה היא להחזיר לאוהדים את התקווה. למועדון הזה, יש מטבע הדברים ציפיות גבוהות. נכון, הם לא התחילו את העונה טוב. אבל תסתכל על הסגל, כמה טאלנטים יש להם בקבוצה".

לאן אפשר להגיע?
"עם הקבוצה הנוכחית, יותר גבוה ממה שהם הגיעו אליו עד היום. יש בסגל שחקנים ברמה הגבוהה ביותר – מלבד עלי, גם אוחנה, שועה, אלירן עטר. יש להם שחקנים מסוכנים, בעיקר בהתקפה. המטרה שלי היא לתת כאן עונה טובה. יש לי אופציה לעונה הבאה, אני רוצה להישאר מעבר לעונה הנוכחית. מכבי נתניה? אני נשאר בצהוב שחור, כך שההתאקלמות תהיה קלה יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי