פטור מבידוד ביתי יינתן לשחקני ליגת העל שיחוסנו נגד קורונה

שחקני ליגת העל | ספורט1

משרד הבריאות אישר את בקשתו של יו"ר המנהלת ארז כלפון, המשמעות היא שהכדורגלנים והצוותים המקצועיים בשתי הליגות הבכירות ישוחררו מהפרוטוקול הנוקשה אם יקבלו את שני החיסונים

(גודל טקסט)

ימים ספורים אחרי שמנהלת הליגות בכדורגל קראה לכל הקבוצות לפתוח במבצע חיסונים לשחקנים ולאנשי הצוות, הבוקר (שני) התקבלה ממשרד הבריאות בשורה חשובה למדי: כל מי שיתחסן נגד קורונה בליגת העל והליגה הלאומית, יזכה לפטור מבידוד ביתי – בנוסף למחלימים מהנגיף, בכפוף להצגת תעודת מחלים.

"כל מי שמחוסן – קרי קיבל שני חיסונים, חלף שבוע מיום ביצוע החיסון השני וקיבל את אישור משרד הבריאות להיותו מחוסן, משוחרר מכללי הבידוד הביתי המיוחדים לקבוצות הליגות המקצועניות", הודיע ארז כלפון במכתב לקבוצות.

המשמעות היא שמי שיסרב להתחסן, ימשיך לקיים את כללי הבידוד הביתי כפי שנקבעו כחלק ממתווה הפעלת ליגות הכדורגל המקצועניות. אלו שכן יחוסנו נגד קורונה, יוכלו כעת לסיים עם כללי הבידוד הביתי שמשמעותם יציאה לאימונים ולמשחקים בלבד.

בין השאר כתב כלפון לקבוצות: "אני שמח כי לצד הקשיים העצומים שאנו חווים בימים הללו עם התפרצויות קורונה קשות במספר קבוצות, באופן שמשבש את פעילות העונה, אנו מתחילים לראות את האור בקצה המנהרה. אני שב וקורא לכל שחקני ואני הצוות של קבוצות הליגות המקצועניות למהר ולהתחסן, כפי שמומלץ לכלל אזרחי המדינה על ידי משרד הבריאות. רק כך נוכל לנצח את הנגיף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי