מסתמן שמכבי תל אביב לא תממש את האופציה על דן ביטון

סבירות נמוכה שהאלופה תשלם ללודוגורץ 1.2 מיליון דולר עבור הקשר, שלא מתאים למערך של ואן לוון והפך לשחקן ספסל. יונתן כהן עורך אימונים קלים, גולסה סובל מפגיעה בקרסול ויעבור מבחן כשירות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מסתמן שמכבי תל אביב לא תממש את האופציה על דן ביטון. כידוע, האלופה יכולה לקנות את שחקן לודוגורץ בתום העונה תמורת 1.2 מיליון דולר, אך ביכולת הנוכחית נראה כי הסבירות לכך אינה גבוהה והקשר שהפך לשחקן ספסל תחת פטריק ואן לוון צפוי לשוב לקבוצה הבולגרית בקיץ.

כאמור, ביטון הצטרף למכבי תל אביב בקיץ בהשאלה מאלופת בולגריה עם אופציית רכישה. הוא החל את העונה בצורה די טובה תחת המאמן גאורגיוס והבקיע שלושה שערים חשובים בזירה האירופית, אולם ככל שהעונה התקדמה והמערך השתנה, היכולת דעכה וכך גם דקות המשחק.

על אנדרה ג'ראלדש, אחד ממצטייני העונה שעברה, מכבי ת"א לא הסכימה לשלם בקיץ 700 אלף יורו, כך שהאפשרות שהיא תוציא סכום כמעט כפול על ביטון נראית די קלושה. "לדן יש כישרון, אבל הוא איבד את הביטחון ונראה שהוא משחק בלי אנרגיות", סיפר גורם בסביבת השחקנים.

דן ביטון | אריאל שלום

אותו גרם הוסיף: "אין ספק שהסכום המדובר גבוה מאוד וספק גדול אם מכבי תסכים לשלם אותו. אם המחיר יירד בצורה משמעותית, יכול להיות שיהיה על מה לדבר. למכבי ברור שהקבוצות הגדולות בליגת העל ישמחו להחתים את ביטון, כך שיש כאן מורכבות ולא מעט שיקולים".

בנושא אחר: במכבי תל אביב ממתינים לראות כיצד ישתלב אורוש ניקוליץ', שנרשם לליגה האירופית ועשוי לשוב לאימונים מלאים. ומה עם יונתן כהן? הכוכב מתאושש מפציעה בשריר ועורך אימונים קלים. מחר יוחלט אם הוא ייכלל בסגל למשחק נגד חדרה. לגבי אייל גולסה, הקשר סובל מפציעה קלה בקרסול ויעבור מבחן כשירות.

אייל גולסה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי