קלינגר: "מרגישים שיש שיפור גדול ביכולת". שטיין: "באים לנצח"

הפועל ת"א תארח את מכבי פ"ת (רביעי החל מ-20:00, ספורט4) והמאמן דרוך: "משחק מכריע וחשוב". הרכש החדש התרשם לטובה: "בדרך הזו ננצח הרבה משחקים". וגם: הבוררות מול בוזגלו וההרכב המשוער

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בצל מאבקי התחתית הקשים והמטרה לשרוד בליגה, דבר נוסף שעומד על סדר היום בהפועל תל אביב היא נושא הבוררות עם הקשר מאור בוזגלו. הבוררות תימשך היום (שלישי) בצהריים אצל עו"ד עמיאל תגר, בורר ההתאחדות לכדורגל. פרקליטו של בוזגלו, עו"ד שי אליאס, יזמין עדים מטעמו. מנגד, עו"ד משה בן דת שמייצג את הפועל ת"א, יחקור עדים שהוא יזמן. כזכור, התביעה של הקשר כנגד המועדון עומד על שני מיליון שקלים בשל הפרת חוזה חד צדדית.

ובחזרה לכר הדשא: האדומים ממשיכים בהכנות למשחק החוץ נגד מכבי פתח תקווה מחר באצטדיון המושבה (20:00, שידור ישיר בספורט4) , כאשר בקבוצה עדיין ממתינים להחלטת הפועל חיפה בנוגע לבלם מיקי סירושטיין שכבר הגיע להבנות עם האדומים. אם הבעלים יואב כץ יאפשר לו לעזוב, סירושטיין יחתום לעונה וחצי בחודרוב. רז שלמה, שכבש את שער השוויון הדרמטי ב-1:1 נגד הפועל חדרה – עשוי לעזוב בקיץ. מחר הוא ימשיך על הספסל.

המאמן ניר קלינגר הדגיש בפני חניכיו את הדברים שיש לשפר מהמשחק נגד חדרה, על אף שהוא יודע שמדובר במשחק שונה הפעם והכין את שחקניו לכך. "מכבי פ"ת משחקת פתוח והתקפי, הפעם לא נצטרך לפרוץ בונקר", טעם גורם בסביבת הקבוצה. בקבוצה הבהירו כי הם לא מביטים לאחור, קצב המשחקים מהיר מאוד והמשחק הקרוב הוא החשוב ביותר.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | דני מרון

קלינגר אמר לקראת המשחק: "כמובן שכל משחק הוא שונה בהכנה שלו. האמת שהתעסקנו ביומיים האחרונים בלאושש את השחקנים מבחינה גופית ובנושאים טקטיים. לא היה לנו הרבה זמן להתכונן. אנחנו משחקים נגד קבוצה שלא שיחקה במשך כעשרה ימים וזה מצריך היערכות אחרת ולכן אנחנו נותנים על זה דגש בשיחות עם השחקנים ובאימונים המעטים שהיו לנו. כל משחק הוא מכריע וסופר חשוב מבחינתנו, כך אנחנו מתנהלים פה בוולפסון".

קלינגר סיכם: "אנחנו מודעים לעובדה שאנחנו בקרב ארוך ומאתגר מאוד ואנחנו רוצים להמשיך לייצר יכולת, בעיקר כמו במחצית הראשונה נגד חדרה שהייתה טובה מאוד ורק לשפר את הסיומת והמסירה האחרונה. כמובן שנרצה להגביר את קצב צבירת הנקודות. מודעים לקושי ולאתגר, אבל אנחנו בהחלט מרגישים שיש שיפור גדול ברוח וביכולת ומצפים מעצמנו להיות סופר מוכנים למחר וכמובן עם דגש על ריכוז, מחויבות, השקעה והרבה נשמה".

לצד קלינגר התייצב הרכש הטרי רז שטיין, שערך בכורה נגד חדרה: "אני חושב שהיה לנו משחק מצוין, למרות התוצאה. הדרך הזאת תנצח לנו הרבה משחקים בהמשך. חזרנו מפיגור וזה מראה על הרבה אופי. אנחנו באים הכי מוכנים שאפשר ונעשה הכל כדי לנצח. אמנם הצטרפתי לאחרונה, אבל יש פה חבר'ה שבאמת נחושים ובאים בשיא המוטיבציה לנצח משחקים. רואים התקדמות במשחקים האחרונים ואני מקווה שננצח את המשחק הקשה שמצפה לנו מחר נעשה הכל כדי לקחת שלוש נקודות".

רז שטיין, גוסטבו מרמנטיני
רז שטיין, גוסטבו מרמנטיני | דני מרון

בעוד איאד אבו עביד שעדיין חיובי לקורונה יחמיץ גם את המשחק הזה – הערב יתברר האם הקשר שי אליאס שסובל גם הוא מהנגיף – יוכל לשחק. הקשר יעבור בדיקה ויקווה לתוצאה שלילית וכך יהיה בסגל למשחק. אדי גוטליב שוב יפתח בתקווה שיוכל לשחק יותר משעה. דורון ליידנר עשוי להחליף את דני גרופר בצד שמאל ושי אייזן בתמונת ההרכב למרכז השדה במקומו של עמנואל בואטנג. שלומי אזולאי ימשיך בחוד על חשבונו של גיל יצחק.

ההרכב המשוער, הפועל תל אביב: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, אדי גוטליב, סיאנדה קולו, דני גרופר (דורון ליידנר), דן איינבינדר, שי אייזן, עומרי אלטמן, לידור כהן, שלומי אזולאי, אושר דוידה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי