לוזון לקראת הפועל ת"א: "אנחנו רעבים מאוד". לופטה צפוי לפתוח

אחרי פגרה מאולצת, מכבי פ"ת תארח את האדומים (רביעי החל מ-20:00, ספורט4) ותקווה לבסס את מעמדה בצמרת הגבוהה. החלוץ ימשיך ב-11 למרות מועמדותו לבני יהודה, אינברום ובריבו יתחילו על הספסל

(גודל טקסט)

לאחר מיני פגרה מאולצת בעקבות שני המשחקים האחרונים שנדחו מול ביתר ירושלים והפועל קריית שמונה, מכבי פתח תקווה תשוב מחר (רביעי) לכר הדשא כשתארח את הפועל תל אביב (מהחל מ-20:00, שידור ישיר בספורט4) במטרה ברורה: להמשיך ולבסס את מקומה בצמרת הטבלה.

"אנחנו מתרגשים, מחכים ורעבים מאוד. היינו בסוג של פגרה ואנחנו עם רצון עז לעלות לכר הדשא", התייחס המאמן גיא לוזון למשחק מחר וסירב לדבר על היריבה: "אנחנו מתעסקים בעצמנו ויודעים שכדי לנצח נצטרך לשחק בקצב שלנו לאורך כל 90 הדקות וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה".

גם הבלם דניאל פלשר דיבר לקראת המשחק: "היה לנו זמן לנוח וגם להתכונן למשחק. ברור שהצטערנו לשמוע ששני המשחקים האחרונים נדחו אבל אנחנו מוכנים לעלות מחר למשחק ונעשה את המקסימום שלנו. שני הניצחונות האחרונים היו צעד משמעותי לעונה שלנו. חשוב להמשיך במומנטום. נקווה לצאת עם ניצחון".

דניאל פלשר
דניאל פלשר | אודי ציטיאט

מבחינה מקצועית, לוזון ביצע לא מעט שינויים באימון ונראה שמתלבט בין מערך של שלושה בלמים לשניים, אך מה שדי בטוח הוא הצבתו בחוד של ג'וסי לופטה, שמועמד לבני יהודה, אך בינתיים בפתח תקווה מסרבים לשחררו עד שימצאו תחליף. ליאל עבדה צפוי להיות מוצב בחוד ההתקפה לצדו, כאשר מי שצפוי לרדת לספסל הוא אור אינברום, כשגם תאי בריבו ימתין להזדמנות שלו.

הרכב משוער, מכבי פתח תקווה: אריק ינקו, יינון אליהו, דניאל פלשר, אור בלוריאן, מוחמד הינדי, אלביס סאקי, גיא חדידה, ארד בר, ארמנדו קופר, ליאל עבדה, ג'וסי לופטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי