העזרה הגיעה: אלחמיד ורוסה נחתו בישראל לקראת חתימה בב"ש

חאתם עבד אלחמיד חאתם עבד אלחמיד | אריאל שלום
פארליי רוסה פארליי רוסה | אריאל שלום

צפו: אחרי ההפסד המביך לאשדוד, שחקני הרכש נחתו בנתב"ג לקראת חתימה. במועדון בודקים את אופציית מימר עד תום העונה. ברדה: "אני איש של המערכת, כשיהיה לי מה לעדכן, אעדכן"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ספגה הפסד ביתי מביש הערב (שלישי), 3:0 למ.ס. אשדוד, ואיבדה את שון גולדברג, שנפצע בחימום, סינטיהו סלליך ומיגל ויטור, שנפצעו והוחלפו בדקה ה-24. אך מיד לאחר ההפסד, הגיעו מעט חדשות טובות: פארלי רוסה וחאתם אלחמיד, הרכשים הנוצצים של אלונה ברקת, נחתו בישראל לקראת חתימה בהפועל באר שבע, כפי שפורסם לראשונה בספורט1.

כזכור ביום שבת חאתם אלחמיד סיכם את תנאיו בבירת הנגב, אליה חזר מסלטיק, לשלוש וחצי שנים ויחתום באופן רשמי מחר בבוקר. האדומים ישלמו לסקוטים 800 אלף יורו עבורו. באשר לרוסה, הברזילאי יחתום לעונה וחצי בכפוף לבדיקות רפואיות, ויצטרף לקבוצה שזקוקה בדחיפות לחיזוק.

צפו: חאתם אלחמיד ופארלי רוסה נחתו בישראל

לספורט1 נודע בסיום המשחק כי ברדה עדיין לא החליט האם הוא מוכן להמשיך בקבוצה. במידה וברדה לא יסכים להמשיך, במועדון יבדקו את אופציית שרון מימר. "נכון לשלב זה ברדה לא שינה את דעתו. הוא לא מרגיש מוכן להיות המאמן הראשי. נשב איתו ונבדוק מה עושים", אמרו במועדון בסיום.

המאמן הזמני עצמו אמר לספורט1 אחרי התבוסה: "מבחינת יכולת אני חושב שבמחצית הראשונה היינו טובים יותר, ספגנו שער מטעות. אוהד שוער מצוין במשחק הרגל ואני חושב שצריכים לדרוש ממנו לשחק עם הרגל בצורה חכמה. טעויות קורות במשחק. במחצית השנייה שוב מאיבוד ספגנו שער במתפרצת למרות שידענו שאשדוד יוצאת טוב למתפרצות. אחר כך הימרנו והמשחק התבלגן. אני לא מאוכזב מהשחקנים, עבדנו בזמן קצר על הרבה דברים.אם נמשיך לעבוד כמו שהשחקנים עובדים, נשתפר. שני שחקנים נפצעו לנו בדקה ה-20, עוד אחד נפצע בחימום, לא קל בלי ז'וזואה ואקולטסה. אני מרוצה מאלה שכן שיחקו".

על עתידו כמאמן אמר: "אני איש של המערכת, בינתיים צריכים שאני אעזור ואני אעשה הכול כדי שיהיה טוב. כשיהיה לי מה לעדכן אני אעדכן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי