באשדוד מפנטזים על מאבק אליפות, אזולאי ייעדר כשלושה שבועות

אחרי 0:3 מוחץ על הפועל ב"ש וניצחון ראשון בבירת הנגב לראשונה מזה שנים רבות, בן שמעון זוכה לשבחים: "נתן נוקאאוט לברדה, ניצחון טקטי שילמדו ויזכרו הרבה זמן". הקשר נפצע, זאקריה יחתום

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מאז אוקטובר 2004 לא הצליחה מ.ס אשדוד לנצח את הפועל באר שבע במשחק חוץ. הפעם האחרונה שזה קרה הייתה לפני כ-16 שנה, בניצחון 0:2 באצטדיון וסרמיל – עד שאתמול (שלישי) הרצף נעצר ומ.ס אשדוד הביסה בב"ש ולא רק עשתה את הדרך חזרה עם 0:3 מהדהד בטרנר, אלא השלימה ניצחון כפול על הפועל ב"ש.

כמו אחרי הניצחון על מכבי חיפה בשבת, גם אתמול הכריז המאמן רן בן שמעון הצהרת נאמנות לג'קי בן זקן ולמועדון לנוכח רצונה של אלונה ברקת להנחית אותו ב"טוטו טרנר" בקיץ הקרוב. כזכור, גם שמם של דין דוד ושגיב יחזקאל מוזכר בקול פעם אחר פעם כמי שהפועל ב"ש תנסה לצרף בכל הכוח, דבר שגם במ.ס אשדוד מודעים לו ומדברים עליו.

המאמן רן בן שמעון זכה למחמאות רבות בשל ההרכב והמערך בו פתח וגם על השינוי המוקדם שביצע: "רן בן שמעון נתן נוקאאוט לאליניב ברדה. בן שמעון פתח את המשחק ללא שלומי אזולאי, דין דוד ופאהד באיו. מהלך טקטי שהתהפך בהמשך וגרם לתוהו ובוהו אצל שחקני באר שבע. זה ניצחון טקטי שילמדו ויזכרו אותו כאן הרבה זמן", החמיאו בקבוצה..  

בזכות הניצחון המוחץ מ.ס אשדוד צימקה זמנית את הפער ממכבי חיפה לשבע נקודות וממכבי תל אביב לחמש נקודות בלבד, מה שגרם לכך שאמש כבר נשמעו בשורות המדורגת שלישית בטבלה דיבורים על העונה הבאה: "השנה נזרעים הזרעים למאבק על האליפות בעונה הבאה ואנחנו מקווים גם להשיג את הכרטיס לאירופה".

בן שמעון. מצהיר על נאמנות לבן זקן ואשדוד | דני מרון

הקשר שלומי אזולאי נפצע אתמול לאחר שנכנס כמחליף, עבר היום בדיקת אולטרסאונד שבישרה כי ייעדר כשלושה שבועות. כפי שפרסמנו אתמול בספורט1, אזולאי יקבל בימים הקרובים הצעה לחתום על חוזה חדש למשך שנתיים.

היום אמורה מ.ס אשדוד לרשום לליגת העל את החלוץ הגנאי מוגיס זאקריה בן ה-20. על פי ההוראות החדשות בשל הסגר וסגירת שדות התעופה בישראל, לשחקני חדשים מותר להגיע לארץ גם לאחר סגירת החלון בהנחה שהחוזה נחתם קודם לכן. זאקריה צפוי להגיע ולהיכנס לבידוד ורק לאחר מכן להשלים את הבדיקות הרפואיות. במועדון מנסים לסדר טיסה מאפריקה לגרמניה ומשם ארצה, כדי לאפשר את הגעתו במהרה.

אגב, במשחק אמש צפה המאמן הלאומי ווילי רוטנשטיינר שירד לנגב כדי לעקוב אחרי היכולת של דין דוד ושגיב יחזקאל לקראת משחקי מוקדמות אליפות העולם בחודש מרץ.

שלומי אזולאי | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי