צדק ייכלל בסגל, אטוולד לקראת בית"ר: "הם לא פצועים או עייפים"

נתניה רוצה להמשיך בכושר המצוין. המאמן חושב שההפסקה הכפויה עשויה לעזור ליריבתה. הבלם זכה לשבחים על יכולתו באימון. על עזרא הפצוע: "לצערנו החמיץ משחקים רבים, מקווים שישוב בקרוב". דראפיץ' וברדה יזכו לטקס

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר שהשיגו שבע נקודות מתשע אפשריות וכשהיא בכושר טוב, מכבי נתניה תארח מחר (חמישי) את בית"ר ירושלים (20:15, שידור ישיר בספורט1), כאשר צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, שאימנו את היהלומים במשך ארבע עונות, יחזרו לראשונה לאצטדיונם הביתי בדימוס ויזכו לטקס.

"זה יכול לעבוד לשני הצדדים. הם בוודאות לא פצועים או עייפים כי לא שיחקו בזמן האחרון. מנגד, הם איבדו קצת מהכושר שלהם עקב חוסר באימונים. אני חושב שהשחקנים תמיד רוצים לעשות מה שהם אוהבים וכשזה נלקח מהם, הם לא יכולים להיות מרוצים מזה", התייחס מאמן נתניה, ריימונד אטוולד, לדחיית המשחקים של היריבה ולמכת הקורונה שפקדה את הקבוצה.

מי שייעדר בשורות היהלומים הוא המגן הימני המורחק, כארם ג'אבר, כשעידו וייר יתפוס את מקומו. גם חן עזרא, שסובל משבר באצבע בידו לא יהיה כשיר: "לצערנו, חן כבר החמיץ משחקים השנה, התמודדנו עם זה ונאלץ להמשיך להתמודד עם זה בשבועות הקרובים. אנחנו מאחלים לחן החלמה מהירה ומקווים שיחזור אלינו בקרוב", אמר אטוולד לנושא. מלבד וייר, אטוולד שוקל עוד שני שינויים: זלאטן שחוביץ' החלים מפציעתו ועשוי לפתוח במקומו של רותם קלר כשגם אבובקר דומבייה, נמצא בתמונת ההרכב.

חן עזרא | ברני ארדוב

שיר צדק, שחתם רק ביום שישי ונראה טוב באימונים – ייכלל בסגל לראשונה. צדק זכה לשבחים ממאמנו: "קודם כל אנחנו שמחים ששיר איתנו. שיר היה תחת הרדאר שלנו כבר לא מעט זמן. נוכל להשתמש באיכויות ובנסיון הרב שיש לשיר".

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה, רביד גזל | דני מרון

הרכב משוער: דני עמוס, עידו וייר, אלמוג כהן, קליאן ואן דר קאפ, זלאטן שחוביץ' (רותם קלר), עומרי גנדלמן, אביב אברהם, איילון ירושלמי, גבי קניקובסקי, אבובקר דומבייה (בן אז'ובל) וקוואן פרייטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי