בית"ר ירדה מצירופו של דומיניק צ'אנדה בגלל הדלפה

הירושלמים היו קרובים לצירוף הבלם הזמבי, אך לאחר הדלפת השם לפני ההודעה הרשמית, הודיעו כי לא יחתימו את השחקן: "הפרה של האמון בין הצדדים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שנפרדו מדיוגו ורדסקה, אנטואן קונטה ואורי מגבו, וויתרו על האופציה להחזיר את מקס גרצ'קין שחתם בחדרה. משה חוגג ובית"ר ירושלים היו קרובים הערב (רביעי) להנחית חיזוק ראשון להגנה, אך בגלל הדלפת השם לכלי התקשורת, הודיעו במפתיע על פיצוץ העסקה.

שני הצדדים כבר חתמו על החוזה בשעה 19:00 בערב, לאחר שהתקבל אישור הקבוצה הזמבית על השחרור. על פי הסיכום, השחקן היה אמור להרוויח כ-5,000 דולר לחודש: "חוגג העביר את החוזה לשחקן עצמו, שהחזיר את החוזה", אמר גורם בבית"ר. "יכול להיות שביום האחרון נמצא שחקן אחר". יש לציין כי גורמים בסביבתו של חוגג מנסים לשכנע אותו לרדת מההודעה ולהחתים את השחקן, אך בשלב זה, נראה כי ההחלטה היא סופית.

בהודעה הרשמית נכתב: "בימים האחרונים ניהל המועדון משא ומתן לגבי בלם נבחרת זמביה, דומיניק צ'אנדה, והגיע עימו לסיכום על הצטרפותו למועדון. לצערנו הרב, ולמרות שהיה סיכום בין הצדדים, שמו של השחקן דלף עוד לפני ההכרזה הרשמית של הקבוצה. אנו רואים זאת בחומרה רבה וכהפרה של האמון בין הצדדים. לפיכך אין בכוונתנו להתקדם עוד בנושא ומועמדותו של השחקן ירדה מהפרק. אנו מתנצלים בפני האוהדים שלנו, אך הגיע הזמן לעשות סדר ולהבהיר אחת ולתמיד כי אין משא ומתן מתנהל באמצעי התקשורת אלא בדרכים מכובדות בין הצדדים."

דומיניק צ'אנדה, בלם בן 24 מזמביה היה אמור להיות הרכש השלישי בחלון ההעברות שייסגר מחר, אחרי ההחתמות של ניקו אולסק ומארקו יאנקוביץ'. הוא זומן 11 פעמים לסגל נבחרת זמביה, אך שותף רק פעמיים, במשחקי ידידות נגד אתיופיה ומאלווי. צ'אנדהמ שחק בליגה הזמבית הבכירה במדי קאבווה ווריירס , המדורגת במקום השביעי, ופתח רק במשחק אחד העונה. בעבר שיחק גם בסירקיט סיטי לואסקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי