איינבינדר: "יש רוח חדשה בקבוצה, נצטרך את הטירוף עד הסוף"

לידור כהן, דן איינבינדר | קובי אליהו

הקשר שבלט ב-0:2 על מכבי פ"ת כבר עם הפנים לבני יהודה: "צריך לייצור המשכיות. מחכים לאוהדים שיגיעו לעודד באימון". המאמן מרוצה: "יש לי על המגרש יותר מנהיגים". לוזון: "התקפית זה לא היה זה. נלחמנו עד הסוף"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עלתה מעל הקו האדום כשגברה הערב (רביעי) 0:2 על מכבי פתח תקווה משערים של לידור כהן ועומרי אלטמן. הניצחון היה כמו אוויר לנשימה עבור האדומים שעוברים עונה קשה מאוד אך נראים שונה לגמרי מאז מסע הרכש בחודש ינואר. המארחת, מנגד, הייתה רחוקה משיאה, ונראה שההפסקה הכפויה בת השבועיים השפיעה עליה לרעה.

צפו בתגובות לאחר המשחק:

ניר קלינגר: "כמובן שאנחנו שבעי רצון מהניצחון, אלה שלוש נקודות חשובות מאוד, המאבק יהיה וימשיך להיות מאתגר, לאורך זמן. אסור לנו למצמץ ואסור לנו לחגוג יותר מדי, נהפוך הוא – ישר לחשוב על יום שני ועל בני יהודה. אין לנו דרך אחרת. אנחנו במסע ארוך ומתיש אבל זה יהיה מוצלח בסופו של דבר אם נמשיך לשחק במחויבות כזו וברצון ונשפר עוד יותר את הנעת הכדור. יש דברים שעלינו לשפר, לא היינו מושלמים בהכל, אבל זה נראה הרבה יותר טוב. אנחנו חייבים להתאושש כמה שיותר מהר, הייתה עייפות כי רק לפני שלושה ימים שיחקנו. שאפו לשחקנים שעשו עבודה יוצאת מן הכלל, כל אחד נתן את הנשמה ובסופו של דבר הניצחון הגיע לנו".

המשחק הכי טוב העונה: "אני לא חושב שזה המשחק הכי טוב שלנו העונה, לדעתי המחצית הראשונה נגד חדרה הייתה הרבה יותר טובה. כבר אמרתי שאנחנו משפרים את איכות המשחק שלנו משום שהשחקנים הרבה יותר 'מאמנים' על המגרש וקל יותר לעבוד איתם. אנחנו לא יוצאים בצהלות שמחה, אנחנו עמוק בתחתית אבל אנחנו משתפרים מאוד ביכולת, ביצירת מצבים, בכדורגל ואנחנו לוחצים יותר טוב אבל זה לא מספיק".

ניר קלינגר | קובי אליהו

העלייה מעל הקו האדום: "כשעשינו הערכת מצב וישיבה עם ההנהלה היה עלינו להתמקד ברכש ואז לצאת מהמקום האחרון ושמנו לעצמנו יעדים, זה חלק מהמשחק. היעד הזה נכבש כרגע אבל אסור לנו למצמץ כי במקרה כזה נקבל סטירה ונעוף אחורה. אני מרוצה מהגישה, מהמנהיגות ומהרבה דברים, הם חזרו פצועים, נכון שגם חסרים לנו עוד שחקנים. בסה"כ אני מרוצה מהגישה אבל אומר זהירות – אנחנו בשיא התופת של התחתית ולא משתגעים".

על איינבינדר: "גם בן ביטון וגם דן הגיעו אלינו אחרי שלא שיחקו די הרבה זמן. שניהם משחקים כל המשחקים כמעט 90 דקות וזה באמת מדהים ומראה על אופי ויש לי גם את עומרי אלטמן שהוא מנהיג משל עצמו ובסגנונו הוא וכעת יש אופי ומנהיגות וזה מתחבר על כדורגל, צריך להמשיך הלאה".

אין ספק שהקשר היה אחד המצטיינים על כר הדשא. לאחר המשחק אמר איינבינדר: "אנחנו שמחים מאוד על הניצחון, אני חושב שהתחלנו את המשחק בדיוק כמו הסיום נגד הפועל חדרה – עם הרבה תעוזה ויכולת טובה. אני חושב שבאנו מוכנים וצריך להגיד הרבה מילים טובות לצוות המקצועי שמכין אותנו נהדר לכל משחק ואנחנו יודעים מה עלינו לעשות. אנחנו מעלים את מספר הדקות הטובות שלנו ממשחק למשחק, נלחמנו היום".

לידור כהן חוגג עם שחקני הפועל תל אביב | קובי אליהו

עוד אמר: "אנחנו רוצים להמשיך ולשמור על המלחמה הזו עד סוף העונה כי כל משחק הוא חשוב וכל נקודה היא חשובה. הפועל ת"א עדיין לא ניצחה פעמיים ברציפות העונה ואנחנו עם הפנים לבני יהודה. אנחנו מקווים לנצח ומחכים לאוהדים שיבואו לעודד אותנו באימון. אני חושב שגם בשבוע שעבר הייתה לנו הזדמנות לעלות מעל הקו האדום וזה חשוב בפן המנטאלי אך עלינו לייצר המשכיות. נחגוג היום ונוח מחר ואז נתכונן לבני יהודה במאה אחוז".

המשחק הכי טוב של הפועל העונה: "קשה לי להגיד כי אני רק חמישה משחקים פה אבל אני שמח שלא הפסדנו מאז שהגעתי וזה דבר מאוד-מאוד חשוב. התחזקנו בינואר ונכנסה רוח חדשה עם השחקנים החדשים וביחד עם אלה שכבר היו פה, הצלחנו להרים את האווירה. אנחנו משחקים כדורגל טוב ברוב השלבים אבל הניצחון פה הוא לא מספיק, אנחנו צריכים ניצחונות רצופים". על היכולת שלו: "נצטרך את הטירוף הזה עד הסוף כדי לגרום ליריבה להבין שאת הפועל ת"א לא מנצחים בקלות".

גיא לוזון ניסה להסביר מה קרה לקבוצתו הערב: "במחצית ראשונה לא היינו טובים. לא היינו שקטים עם הכדור ולא יצרנו מצבים. מבחינה הגנתית לא היו בעיות מיוחדות אך מבחינה התקפית זה לא היה זה, שיחקנו על כדורים ארוכים וזה לא הסגנון שלנו. במחצית השנייה פתחנו טוב ואני חושב שההרחקה פגעה בנו. גם אחריה עשינו הכל עד לדקה האחרונה כדי לחזור למשחק. זה לא הספיק היום ונמשיך הלאה".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1031411

על כך שהיה מאופק בניגוד לבדרך כלל: "אני חושב שבמחצית השנייה במיוחד כולם נתנו הכל, במיוחד בעשרה שחקנים וברגע שהקבוצה והשחקנים עושים הכל – אז יש רק לתמוך בהם. יש לנו משחק ביום ראשון – ננוח, נתאושש, נתאמן ונגיע חדשים".

אור בלוריאן על החזרה לפעילות אחרי שבועיים: "זה לא קל בכלל, אתה מצפה למשחק ומבטלים לך אותו, באימונים אתה מנסה לשמור על קצב גבוה אבל זה לא קל. הייתה חסרה לנו קצת חדות. משחק הגנה זה לא רק החולייה האחורית אלא כל ה-11 שחקנים וכולם עושים עבודה טובה בדרך כלל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי