חזיזה וארד עקצו את שחקני הפועל חיפה: "היה טעים"

לאחר הקטטה המכוערת בתום הדרבי, שני שחקני מכבי חיפה מיהרו להגיב ברשתות החברתיות. "מידה כנגד מידה", כתב הקשר באינסטגרם. בכר אמר בסיום: "בדרבי הקודם התריסו אותנו, זה לא היה צריך להגיע למצב כזה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה עמדה בלחץ והשיגה 0:2 על הפועל חיפה בדרבי, שהותיר את הירוקים במקום הראשון למחזור אחד נוסף, אך נראה שאף אחד לא יסיים את הערב (רביעי) לאחר הקטטה המכוערת בין שתי הקבוצות לאחר שריקת הסיום.

מעבר לתגובות הסוערות על כר הדשא, שחקני מכבי חיפה מיהרו לעקוץ את שחקני היריבה גם ברשתות החברתיות. דולב חזיזה ועופרי ארד העלו לסטורי תמונות לרשתות החברתיות. הבלם כתב "היה טעים", בעוד הקשר הגיב: "מידה כנגד מידה. תגידו הכל, אבל אני זוכר מה היה פעם קודמת". בהמשך גם מוחמד אבו פאני העלה תמונה משלו.

מנכ"ל הירוקים, אסף בן דב, הגיב לאירועים בסיום: "מיד בסיום המשחק הבחנתי בשחקני הספסל של הפועל, שישבו ביציע, מנהלים דין ודברים ומאיימים על שחקני מכבי שהיו על כר הדשא. מיד לאחר מכן הם ירדו אל כר הדשא, כולל גל אראל, ונכנסו במטרה לתקוף באלימות את שחקנינו. כפי שרואים בבירור בסירטון, ניסיתי להתערב ולמנוע את התקיפה ותוך כדי הופלתי על ידי אלון תורג'מן והגבתי".

"לאורך כל הירידה מכר הדשא ועד חדרי ההלבשה, ניסיתי להפריד ככל יכולתי את המהומה שהתפתחה במנהרה. אני מצר על כל אלימות ואירועים שאינם ספורטיביים. הניסיון להראות תמונה אחרת אינה נכונה ואשקול צעדים משפטיים נגד כל מי שמנסה לצייר תמונה שונה"

דולב חזיזה ועופרי ארד עוקצים את הפועל חיפה | אינסטגרם
דולב חזיזה סטורי |
הסטורי של מוחמד אבו פאני | צילום מסך, אינסטגרם

בנוס, בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת, כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "מעניין כמה כרטיסי טיסה יונפקו היום" ובכך עקצה את נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, שהתייחס בשבוע שעבר להרחקה של ז'וסואה ואמר שהיה שולח הביתה במטוס שחקן שלו אם הוא היה יורק על יריב. אם נחזור לנושא המקצועי, הבשורה הגדולה של הירוקים הייתה כניסתו של גודסוויי דוניו שהשכיח את חסרונו של ניקיטה רוקאביצה הפצוע וכבש את השער השני שקבע את תוצאת המשחק.

ברק בכר דיבר על הקטטה המכוערת בסיום: "אני לא יודע למה הזה הסתיים ככה, זה לא היה צריך להגיע דבר כזה מכוער. בדרבי הקודם התריסו אותנו, אבל זה לא היה צריך להגיע למצב כזה. אני לא רוצה להגיב כי לא ראיתי הכל".

היכולת הרעה במחצית הראשונה: "הגיע הזמן שננצח משחק שאנחנו פחות טובים בו. במחצית הראשונה היינו חלשים מאוד. היינו טובים ב-10 הדקות הראשונות, אבל אחרי זה לא. בחצי השני היינו יותר מסודרים. הנענו את הכדור, יצרנו מצבים ובסופו של דבר ניצחנו".

שחקני מכבי חיפה והפועל חיפה בקטטה | מאור אלקסלסי

היכולת של סאן מנחם, שפתח על הספסל: "הוא לא היה ב-100% ולא רצינו לסכן אותו. דיברתי איתו לפני המשחק, קיבלנו החלטה שהוא לא כשיר ב-100%, וכנראה תוך כדי שהוא נכנס הוא היה 100% לשמחתנו".

היכולת של גודסוואי דוניו, שלא קיבל קרדיט בהרכב: "במהלך השבוע אני יושב ולומד את הקבוצה היריבה. החלטתי למשחק הזה שיאניק ווילדסחוט ישחק כי יהיו לו מאצ'אפים יותר טובים, במיוחד על צד ימין של ההגנה שלהם. הוא התחיל טוב את המשחק ועשה פעולות טובות. אחר כך זה קצת נתקע, וכשהוא עבר שמאלה הוא ייצר הרבה דברים. הייתי צריך כלים מהספסל, גודסוואי נכנס ועשה גול חשוב. הוא שחקן סגל לגיטימי וכל משחק זה לגופו. אני שמח שהוא בא, נכנס ועשה גול חשוב. אני מקווה שהוא ימשיך ככה".

האם הלחץ ישתחרר אחרי הניצחון: "לא, תמיד יש לחץ. ביום שני אנחנו בטדי למשחק מאוד קשה וגם אחר כך יהיה משחק קשה. זה המקצוע שלנו. אם לא נדע לתפקד תחת לחץ, מה נעשה במקצוע הזה? נאלצנו להחליף היום שלושה שחקנים בהגנה בגלל פציעות, עלינו בחצי השני והיינו טובים. זה מה שאני לוקח, זה הרבה אופי".

גודסוויי דוניו | מאור אלקסלסי

הקפטן נטע לביא הוסיף: "לא יודע מה קרה בסוף המשחק. אבל לא משנה מה שהיה, הכי חשוב שחיפה ירוקה. אני לא ראיתי כלום בטח שלא שחקן ביריבה, הם באו והתחילו. הכי חשוב שניצחנו ואנחנו עם הפנים קדימה. זה לא נעים, בטח הכדורגל הישראלי לא צריך תמונות כאלה, אבל זה מה שהיה ואנחנו מסתכלים קדימה. הם התחילו את המכות עם סאן, והם צריכים להסתכל על עצמם וזה הכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי