סוכנו של צ'אנדה תקף את בית"ר: "סיפורים מצוצים מן האצבע"

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

אחרי פיצוץ העסקה בעקבות ההדלפה לתקשורת, הסוכן ניר קרן הוציא תגובה רשמית: "גם כשמתחרטים, יש דרך לעשות כך ובטח לא בדרך של הטחת רפש"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

סאגת צ'אנדה-בית"ר ירושלים עדיין רחוקה מלהיגמר. אחרי שהירושלמים טענו כי פיצצו את העסקה בעקבות הדלפתה לתקשורת לפני ההכרזה הרשמית, נציגו של הבלם הזמבי בישראל, ניר קרן, הוציא תגובה רשמית לאירועים החריגים:

"לאחר מו"מ קצר של 24 שעות, בית"ר ירושלים חתמה על חוזים מחייבים עם דומיניק צ'אנדה, עם קבוצתו הזמביאנית קאוובה ווריירס ועם סוכנות כדורגל קרין. החוזים נחתמו כחוק על ידי כל הצדדים והם חוקיים ותקפים ולא תלויים בדבר. בית"ר החלה בסידורי הטסת השחקן לארץ ורישומו. לטענת ביתר ירושלים בשל הדלפה העסקה מבוטלת".

עוד הוסיף: "אני מצהיר בזאת כי לא דיברתי עם שום עיתונאי וכמובן שלא הדלפתי את הסיפור לאיש. זוהי לא דרכי, שמי הולך לפני בתחום. לא הדלפתי מעולם ואף לא במקרה זה ואף הבהרתי זאת למשה חוגג. באם חוגג ובית"ר התחרטו, סוכנות הכדורגל קרין תקבל זאת בהבנה. אך גם כשמתחרטים, יש דרך לעשות כך ובטח לא בדרך של הטחת רפש וסיפורים המצוצים מן האצבע".

לסיכום אמר: "אם הייתה הדלפה הרי שהיא באה מהמועדון עצמו ואם לא הייתה הדלפה אזי היה ראוי לבקש לסגת בהם מהחתימה בצורה מכובדת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי