אולסק נחת בישראל: "טוב לחתום באחת הקבוצות הגדולות בארץ"

הקשר הישראלי-ארגנטינאי, שסיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים, השלים את המסע ארצה וייכנס לבידוד של חמישה ימים. גם יאנקוביץ' נחת ודיבר על המעבר לבירה: "מקווה שזאת תהיה חוויה נהדרת"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ניקו אולסק, שסיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים, נחת הלילה (בין רביעי לחמישי) בישראל על מנת להצטרף בעוד כחמישה ימים לסגל של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ולעזור לקבוצה במטרות להמשך העונה.

אולסק היה נרגש מהחזרה לישראל, ומבין את רמת הציפיות ממנו: "האמת שזה נהדר. לא ציפיתי שאני כל כך אתגעגע לישראל אבל זה הבית שלי עכשיו. זה טוב לחזור הביתה ועוד לחתום באחת הקבוצות הגדולות בארץ".

הזיכרונות מבית"ר משנותיו הקודמות בארץ: "ברור שהאוהדים. אוהדים מטורפים, במובן החיובי. זו קבוצה שתמיד משחקת טוב. כמובן שאני מכיר את המאמנים. אני נרגש לגשת לעבודה. אני רוצה לתת את הכל, בכל משחק. אנחנו נתכונן כמו שצריך אבל זה עומד להיות לא פשוט. יש לנו כישרון אבל גם המון עבודה לפנינו".

אמש נחתו מרקו יאנקוביץ' ומתאוסיניו גם כן, כשהראשון אמר לאחר הנחיתה: "שמעתי הרבה דברים נהדרים על בית"ר מאנשים שאני מכיר ומשחקנים ששיחקתי איתם כשהייתי צעיר יותר. אני מקווה שזאת תהיה חוויה נהדרת. זה יהיה אתגר גדול עבורי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי