למרות הניצחון, במכבי ת"א מבינים: "אם לא יגיע רכש זו תהיה טעות ברורה"

ואן לוון שמר על מאזן מרשים ב-1:3 על חדרה, אך בסביבת השחקנים חוששים לקראת סגירת החלון: "האליפות תוכרע על חסרונו של חלוץ זר". יונתן כהן אמור לשוב ל-11 בשבת, גולסה לסגל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השיגה אתמול (רביעי) 1:3 על הפועל חדרה בבלומפילד ושמרה על פער של שתי נקודות ממכבי חיפה בצמרת טבלת ליגת העל. זה לא היה ניצחון קל, כפי שאולי משתקף מהתוצאה, אך הפעם הצהובים לא היו זקוקים לנס בתוספת הזמן כפי שהיה בחלק מהמשחקים האחרונים. המאמן פטריק ואן לוון שיפר את המאזן הנפלא בו הוא מחזיק מאז שמונה למחליפו של גאורגיוס דוניס – 25 נקודות מתוך 27 אפשריות. עוד בשורה טובה לאלופה היא שטל בן חיים נמנע מכרטיס צהוב חמישי ויוכל לשחק נגד הפועל באר שבע בגביע.

לצד הניצחון ולקראת סגירתו של חלון ההעברות הערב, ברור כי מכבי תל אביב עדיין זקוקה לחיזוק כדי להשיג את המטרות שלה עד סוף העונה. גורם בסביבת השחקנים אמר: "המאמן אומר שהוא מרוצה מהסגל הקיים ואולי מבחינתו זה בסדר, אבל אם לא יגיע רכש זו תהיה טעות ברורה. האליפות תוכרע על חסרונו של חלוץ זר".

החלוץ הזר שכן ישנו, הסרבי אלכסנדר פשיץ' שכבש אתמול צמד, אמר: "מכבי קבוצה עם אופי חזק. את הגול השני כבשנו בזכות עבודה שהמאמן עשה איתנו באימונים, הוא מכוון אותנו על המגרש. אני מתגעגע לשחק עם קהל ביציעים, כבר שכחתי איך זה מרגיש".

"אם לא יגיע רכש זו תהיה טעות ברורה" | אודי ציטיאט

מי שנעדרו פעם נוספת הם יונתן כהן ואייל גולסה שממשיכים להתאושש מפציעות, כאשר כהן כבר חזר לאימונים מלאים וכנראה ישוב להרכב הפותח נגד הפועל כפר סבא בשבת, וגם גולסה אמור להיכלל בסגל, כשבקבוצה שואפים לשלב את השניים ב-11 נגד שחטאר דונייצק בליגה האירופית.

מכבי תל אביב הרוויחה אתמול את אבי ריקן שהיה פעיל מאוד ואת אדוארדו גררו, שכניסתו כמחליף הוסיפה מהירות להתקפה. גררו הוא אחד השחקנים אשר לגביהם הצהובים צריכים להחליט היום, שכן יחד עם ניק בלקמן ומתן בלטקסה, הפנמי זוכה לביקוש בקבוצות אחרות בליגה.

עוד שחקן שיכול להיות מרוצה הוא דן ביטון. למרות שפתח את המשחק בצורה נוראית עם מסירה לא אחראית שהובילה לשער של חדרה אחרי כדור קרן, ביטון השתפר וביצע פעולות טובות, אם כי הביטחון שלו ימשיך לעלות רק אם יזכה ליותר דקות בהרכב.

יונתן כהן צפוי לחזור להרכב | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי