ספורי הושאל רשמית למ.ס אשדוד: "יעשה את הפריצה אצלנו"

רמזי ספורי באימון אשדוד | וסרמיליה / אינסטגרם

הקשר כבר הגיע לאימון ראשון וחתם על חוזה לחצי עונה, שגיב יחזקאל יעשה את הדרך ההפוכה להפועל ב"ש ובשל אותו טרייד מכבי תל אביב שוקלת את צעדיה בנוגע לעסקים עתידיים עם בן זקן

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

עסקת החליפין שנערכה בשעות הערב המאוחרות אמש בין ג'קי בן זקן לאלונה ברקת והובילה את רמזי ספורי לאצטדיון הי"א תמורת שגיב יחזקאל, גרמה לסערה ענקית מאחורי הקלעים.

ספורי, שנמצא תחת חוזה בפועל באר שבע לשנתיים נוספות, הגיע היום לאימון מ.ס אשדוד וחתם על חוזה לחצי העונה הקרובה, בסיומה ישוב לבירת הנגב. אלונה ברקת תשלם את רוב שכרו של ספורי עד תום העונה כחלק מטרייד. אמש, הקשר שוחח עם רן בן שמעון ועם הבעלים ג'קי בן זקן, והבוקר כבר קיבל את החולצה מספר 11. גורם אשדוד אמר על העסקה: "שגיב ביקש להתקדם ורצה לעשות את זה בבאר שבע. לא עצרנו אותו, וקיבלנו שחקן מצוין כמו ספורי שיעשה את הפריצה שלו אצלנו".

הסיבה שהעסקה עם הפועל באר שבע יצרה סערה היא העובדה שיחזקאל הגיע למ.ס אשדוד ללא תמורה כספית, אך עם סעיף שמקנה למכבי תל אביב 50% ממכירה עתידית. לספורט1 נודע כי המהלך שנעשה אמש קרה ללא ידיעת הצהובים, שעדיין לא הגיבו באופן רשמי על המהלך, אך בודקים עם יועצים משפטיים את הנושא ושוקלים את צעדיהם בכל הנוגע לעסקים עתידיים עם בן זקן. באשדוד מצדם טוענים כי לא היה צורך לעדכן את מכבי ת"א, לאור העובדה שלא היו מקבלים על יחזקאל דמי העברה מכיוון שחוזהו באשדוד מסתיים בקיץ.

רמזי ספורי חותם במ.ס אשדוד עם סוכנו אבי נמני | אינסטגרם

בתוך כך, המשך היום ישלימו במ.ס אשדוד גם את רישום החלוץ הגנאי בן ה-20, מוגיס זאקריה, אשר יגיע לישראל רק בשבוע הבא בהתאם לנוהל החדש של רישום שחקנים בזמן שמדינת ישראל סגורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי