הנקמה של אלונה: יחזקאל חתם בב"ש ומכבי ת"א לא תקבל אחוזים

רשמית: החלוץ ישחק ב-3.5 השנים הקרובות בבירת הנגב: "שמח ונרגש להצטרף". ברקת, שסגרה חשבון עם האלופה: "בטוחה שיחד נמשיך להגשים חלומות". במקביל, ספורי הושאל למ.ס אשדוד עד תום העונה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: אלונה ברקת סיימה את חלון ההעברות של חודש ינואר עם רכש נוצץ. היום (חמישי) נפגש שגיב יחזקאל עם הנהלת הפועל באר שבע וחתם על חוזה לשלוש וחצי שנים, כאשר שכרו יעמוד על 200,000 יורו לעונה. רמזי ספורי עשה את הדרך ההפוכה ועבר למ.ס אשדוד בהשאלה עד תום העונה.

שגיב יחזקאל אמר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש להצטרף למועדון. אתן כל כולי למען הצלחת הקבוצה. הערב אצטרף לאימונים ואני מקווה להחזיר על הדשא כבר ביום שבת. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות למועדון ספורט אשדוד על התקופה היפה ומאחל להם הצלחה בהמשך".

נשיאת המועדון, אלונה ברקת, הוסיפה: "אני מברכת על הצטרפותו של שגיב. בטוחה שיחד נמשיך להגשים חלומות".

שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל | הפועל באר שבע


סיפור יחזקאל התעורר אתמול לחיים, לאחר שביממה האחרונה הבין ג'קי בן זקן שהחלוץ שלו לא מתכוון להאריך חוזה. יחזקאל אמור להפוך שחקן חופשי בקיץ ולכן, שעות לפני סגירת החלון, אשדוד פנתה כדי לקבל את ספורי והציעה עסקת חליפין: כרטיס תמורת כרטיס. אלא שבסופו של דבר, קשר באר שבע עבר לעיר הנמל בהשאלה ויחזור בתום העונה, כך שלא מדובר בטרייד כפי שתכנן בעלי אשדוד. בבאר שבע טוענים כי לבן זקן לא הייתה ברירה: "הוא הבין שיוכל לקבל שחקן או ששגיב יחתום בקיץ ואשדוד לא תקבל תמורה, כך שלא הייתה להם ברירה. אלונה הסכימה לעסקה הוגנת שטובה לשני הצדדים", אמרו. אגב, בבאר שבע טוענים כי מכבי תל אביב לא תקבל אחוזים ממכירה עתידית של יחזקאל, משום שלא התקבלה תמורה. "אולי זאת הנקמה של אלונה על מקרה דור מיכה", אמר מקורב לעסקה הלילה.

באר שבע החתימה עד כה שני שחקני רכש ויחזקאל הוא השלישי בחלון הנוכחי. חאתם עבד אלחמיד ופארליי רוסה, שעל מועמדותם לקבוצה פורסם כאן, חתמו אתמול. במועדון מוכנים לשחרר את ג'ונתן אגודלו אם ימצא קבוצה עד סיום החלון, אך ספק אם זה יקרה.

אלונה ברקת. סוגרת חשבון עם האלופה? | דני מרון

ספורי קיבל אור ירוק לעזוב לאחר שבמועדון לא ממש התלהבו להשאירו בקבוצה. היכולת הלא טובה שהציג בחלק מהמשחקים בהם שותף העונה באה לידי ביטוי עוד בתקופת יוסי אבוקסיס, שלא היה בטוח כי מדובר בשחקן ששווה את חולצת ההרכב. העובדה שהיה השחקן האחרון שהסכים לקצץ אף היא לא תרמה לתחושת המתיחות שנוצרה עד הקיץ הנוכחי עם השחקן. שלשום התעמת ספורי עם האוהדים וספג אש, אולם במועדון טענו כי לא ירק לעברם, כפי שנטען.

בינתיים, אחרי שירדה ממנו אתמול בגלל פערים כספיים, באר שבע שיפרה הבוקר את הצעתה להפועל כפר סבא על המגן אביב סולומון. במועדון הבהירו: "לא נשלם את הסכום שכפר סבא רוצה". ההצעה עמדה על 100,000 דולר, אך כפר סבא דרשה סכום כפול עבור המגן.

בנוסף, בעודה מנהלת משא ומתן לרכישת סולומון, הקבוצה מבירת הנגב התעניינה במגן השמאלי של רן בן שמעון, גיל כהן. באשדוד סירבו לשחרר את השחקן וב"ש לא צירפה מגן בסופו של דבר, לאחר ששלשום פנו גם למקס גרצ'קין שחתם לבסוף בהפועל חדרה.

ספורי. המתיחות הובילה לשחרור | דני מרון

בתוך כך, הקבוצה גם המשיכה בהכנות לקראת המשחק בשבת נגד הפועל חיפה, כשבאימון הקבוצה צפה גם מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. לקראת המשחק אמר המאמן אליניב ברדה: "אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה שיכולה להיות למשחק שלישי בשבוע. נכון שאנחנו בתקופה לא טובה ואנחנו פוגשים יריבה טובה, אבל ננסה לחזור הביתה עם הנקודות".

דוד קלטינס הוסיף: "הפסדנו במשחק האחרון והתוצאה הייתה מאכזבת, אבל אנחנו עובדים קשה והאימונים ברמה גבוהה – נעשה את הכל כדי להשיג תוצאה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי