אחרי הנגיחה: עטר עשוי לקבל הרחקה ליותר ממשחק אחד, מו"מ יחל עם ורד

בבית"ר חוששים מהשעיה ארוכה של החלוץ אחרי ה-1:2 על נתניה. במועדון יפתחו במשא מתן עם הקפטן. ומה לגבי השייח'? "יצטרכו להציג שינוי מהותי בהון העצמי שלו"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כבר המון זמן שבבית"ר ירושלים לא חגגו כך ניצחון. ה-1:2 אתמול (חמישי) על מכבי נתניה היה הניצחון השלישי בארבעה משחקים, אבל החגיגות נבעו בעיקר בשל המצב בו נמצאו השחקנים. "היינו מותשים מאוד. אתה נמצא על המגרש ובשלב כלשהו חושב שהמשחק ייעצר. היה מאוד קשה לרוץ. עכשיו אפשר לנשום, תרתי משמע", תיאר אחד השחקנים.

במועדון סיפרו כי לפחות מחצית שחקני ההרכב סבלו מתופעות כלשהן. "זה לא פשוט לבוא עם 22 חולים, ואנחנו כמאמנים צריכים לעשות סדר בין גל לגל. הדרייב שמניע אותנו הוא לשמח את האוהדים", אמר שי ברדה. "אנחנו רוצים להיכנס לתוך הפלייאוף. מחר בבוקר קמים ליום חדש ועושים הכל להביא עוד שלוש נקודות מול מכבי חיפה. הפסדנו מספיק נקודות העונה. אמרנו לשחקנים שאין תירוצים. אני מקווה שבשבת יצטרפו אלינו עוד שלושה שחקנים".

הכוונה של ברדה, כמובן, היא לשני שחקני הרכש ניקו אולסק ומרקו יאנקוביץ' ולמתאוסיניו, שנחת בישראל אחרי תקופה ארוכה. ההערכה היא שכולם יערכו אימון ראשון עד המשחק וההחלטה לגבי שיתופם תתקבל על פי הכושר בו הם נמצאים. מבין השלושה, עושה רושם שאולסק נמצא בכושר הטוב ביותר. מי שלא ישחק הוא אלירן עטר. בעקבות העובדה שפגע בלאמק בנדה ללא כדור, קיים חשש שהחלוץ יורחק ליותר ממשחק אחד.

בית"ר ירושלים חוגגת עם מיכאל אוחנה | דני מרון

טל בן חיים, שזכה למחמאות בסיום, סיכם: "גולת הכותרת היא כוח הרצון של השחקנים. לב, נשמה ונחישות אחרי תקופה לא קלה. לא קל להשלים 90 דקות, היינו עשרה ימים בבידוד ולא יוצאים מהחדר. לא שיחקנו כדורגל גדול, באנו להיות קבוצה 'קומפקטית', לעמוד כמו שצריך. יש לנו איכות בחלק הקדמי. עומדת לפנינו תקופה מאתגרת. יש לנו סגל מספיק טוב. אנחנו עם הפנים ליום שני".

מעל כולם בלט אתמול עידן ורד. כפי שפורסם כאן, במועדון הודיעו לקשר כי משא ומתן לגבי הארכת חוזהו יתחיל עוד לפני הקיץ. כעת, בעקבות הצעות שהונחו בפניו מקפריסין, ורד שבישל וכבש אתמול ייפגש בקרוב עם הנהלת הקבוצה במטרה להאריך חוזה.

ומה לגבי עסקת השייח'? בבית"ר ירושלים מתעקשים כי העסקה לא נפלה. הם טוענים כי משכו את הבקשה רגע לפני שתם המועד האחרון בו יוכלו להגיש את המסמכים. מכיוון שלא היה בידיהם המסמכים הרלוונטים, במועדון טוענים כי ייקחו זמן למחשבה וינסו להגיש שוב את הבקשה בהמשך. גורם הקשור לוועדה אמר: "עד כה לא קיבלנו מסמכים חדשים בנושא להצהרות ההון ולנושא הרישום הפלילי. אם בית"ר תגיש בקשה נוספת, היא תצטרך להציג שינוי מהותי בהון העצמי של השייח'". בסביבתו של משה חוגג טוענים כי המטרה היא להכניס את השייח' כשותף למועדון, גם אם לא כבעלים רשום, לקראת הקיץ.

דיוגו ורדסקה יקבל מבית"ר את שכרו עד תום העונה, בעוד שעם אנטואן קונטה המצב סבוך לגמרי. במועדון לא מתכוונים לשלם את שכרו עד תום העונה והשחקן טוען כי גם משכורת חודש ינואר לא עברה אליו, למרות ששיחק והתאמן. בשל כך, הוא שוקל פניה למוסדות פיפ"א במטרה לתבוע את כספו.

רותם קלר, עידן ורד
רותם קלר, עידן ורד | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי