בכפ"ס חשפו: ההצעה המפתה של ב"ש על אביב סולומון

אביב סולומון | מאור אלקסלסי

במועדון הודיעו כי הקבוצה מבירת הנגב שלחה הצעה בסך חצי מיליון שקלים ביום האחרון של חלון ההעברות, אך יצחק שום סירב. אלישע לוי לקראת מכבי ת"א (שבת, 19:45, ספורט1): "הבאנו את הזרים שרצינו". שלח יפתח

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אחרי שגברה על בני סכנין, הפועל כפר סבא תארח מחר (שבת) לקרב סופר קשה את מכבי תל אביב הלוהטת, שניצחה בחמשת משחקיה האחרונים (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1). בינתיים, במועדון מהשרון הוציאו הודעה רשמית בה חשפו את ההצעה המפתה שהגישה הפועל באר שבע על אביב סולומון.

הקבוצה מבירת הנגב פנתה אתמול לירוקים, ביום האחרון של חלון ההעברות, ושלחה הצעה בסך חצי מיליון שקל לשולחנו של הבעלים יצחק שום, אשר בחר לסרב. אגב, כעת ב"ש יכולה לנהל מו"מ עם המגן השמאלי על צירופו לקראת הקיץ וצפויה לפנות בקרוב שוב אל סולומון.

אלישע לוי, מאמן הקבוצה, דיבר לקראת המשחק מול מכבי ת"א מחר וסיפר: "עשינו ניצחון חשוב מאוד. כעת אנו נערכים למשחק עם מכבי ת"א. קבוצה מצוינת, נהיה מוכנים ונעשה את הכל כדי להביא נקודות. דרכנו ארוכה והמשחק הקרוב הוא תחנה בדרך. הלו"ז שלנו צפוף ואף קשוח, צריך להתארגן מהר ולהתמקד במטרה הקרובה".

החיזוק של הקבוצה בחלון ההעברות: "הספקנו להביא את השחקנים הזרים שרצינו. כמועדון עשינו ככל שיכולנו כדי לחזק את הסגל. אנו נערכים עם הסגל למשימות שעומדות לפנינו, ואלו השחקנים שעומדים לרשותנו ויעמדו בהן".

אלישע לוי, איתמר ישראלי | מאור אלקסלסי

מבחינה מקצועית, אלישע לוי צפוי לבצע שינוי אחד מאותם 11 שניצחו את המשחק בסכנין באמצע השבוע – טל מכלוף, שנכנס כמחליף בשלב מוקדם וכבש את שער הניצחון, ישוב להרכב לאחר תקופה ארוכה במקומו של איתי שור. טום שלח, שנפצע מול סכנין, התאושש ויהיה כשיר להתמודדות כשהוא צפוי לפתוח באגף ימין של ההגנה. אופציה נוספת אותה שוקל לוי היא החזרתו של אמדו סוקונה להרכב על חשבון אחד הבלמים, אך נראה שהסיכויים לכך נמוכים.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח, סודיק אטנדה, עומר דנינו, טל מכלוף, אביב סולומון, דומנטס שימקוס, בן רייכרט, עומר לקאו, עומר פדידה, לוואגה קיזיטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי