בכורה לספורי מול סכנין, אוהדי אשדוד הדליקו אבוקות באימון

רמזי ספורי באימון אשדוד | וסרמיליה / אינסטגרם

השחקן החדש של רן בן שמעון ילבש לראשונה את מדי הקבוצה בשבת (18:30, ישיר בספורט3), כ-15 הגיעו לאימון. קבוצות בכירות בליגה עוקבות אחרי מוחמד כנעאן, זקאריה יצטרף בימים הקרובים. אזולאי ייעדר

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד בכותרות לא רק בגלל שני הניצחונות האחרונים והמרשימים על מכבי חיפה והפועל באר שבע, אלא גם בגלל שאתמול (חמישי), ביום האחרון של מועד העברות, לקחה חלק באחת העסקאות המעניינות של החלון – שגיב יחזקאל עזב ועבר לב"ש בתמורה לרמזי ספורי, שהגיע בהשאלה.

בקבוצה מעיר הנמל הסבירו ביומים האחרונים כי עזיבתו האפשרית של יחזקאל הייתה על המדף כבר שבועות ארוכים. החלוץ דחף למעבר לבירת הנגב, שם המתין לו חוזה ארוך טווח ועם שדרוג כלכלי משמעותי, ובמועדון החליטו שלא יהיה נכון להחזיק שחקן ממורמר, שבכל מקרה היה פוסע בקיץ לבירת בנגב.

כשעלתה האופציה לקבל את ספורי עד לסיום העונה, נמצא המתווה להוציא את המהלך אל הפועל, ובאשדוד מאמינים שהמאמן רן בן שמעון יוכל לשדרג משמעותית את השחקן ולהפוך אותו לאחד הטובים בליגת העל. הקשר קיבל את החולצה מספר 11, ומחר (שבת) הוא כבר אמור לשחק לראשונה במדי קבוצתו החדשה, שתארח את בני סכנין (18:30, שידור ישיר בספורט3).

רן בן שמעון | דני מרון

בעקבות עזיבת יחזקאל, מוחמד כנעאן ימצא את עצמו משחק בחלק ההתקפי יותר מאשר במרכז השדה, ואגב – גם לכיוונו פוזלות מספר קבוצות בכירות בליגה. מלבדו ומלבד ספורי שהצטרף, גם מוגיס זקאריה בן ה-20 יגיע בימים הקרובים ויעבה את החלק הקדמי, שכולל גם את פאהד באיו, דין דוד ויעקב בריהון.

מבחינה מקצועית, שלומי אזולאי יחמיץ את המשחק מחר מול סכנין וייעדר עוד שבועיים לפחות. פיראס אבו עקל, רועי גורדנה ומוסא בגאיוקו צפויים לעלות במרכז השדה, כאשר כנעאן, דוד ובאיו ירכיבו את שלישיית ההתקפה. אגב, כנראה שההצלחה עושה את שלה ולאימון המסכם הגיעו כ-15 אוהדים שהדליקו אבוקות ועודדו את השחקנים.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, טימותי אוואני, ננאד סבטקוביץ', מונטרי קמאהני, רועי גורדנה, מוסא בגאיוקו, מוחמד כנעאן, רמזי ספורי, דין דוד, פאהד באיו.

מוחמד כנעאן | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי