יעקב בוזגלו: "אמש היה אחד הימים הקשים שהיו לי בכדורגל"

יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו | אריאל שלום

אביו של מאור בוזגלו העלה פוסט נוקב לרשתות החברתיות בעקבות הבוררות עם הפועל תל אביב: "לזרוק שחקן פצוע זה משהו מיוחד. צריך בשביל זה אנשים מיוחדים ולא מהסוג הטוב"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

יעקב בוזגלו עצבני. האבא של השחקן המנודה מהפועל תל אביב, מאור בוזגלו, אמנם כבר לא מייצג את השחקן אך תמיד יישאר דמות משפיעה בחייו. הבוקר (שישי), הוא פרסם פוסט נוקב ברשתות החברתיות והטיח האשמות קשות בהנהלת האדומים, אחרי שהצדדים לא הצליחו להגיע להבנות למרות בקשתו של הבורר: "50 שנים שאני בעולם הכדורגל וחשבתי שראיתי הכל … אבל אמש היה אחד הימים הקשים שהיו לי בכדורגל אי פעם. מה שעשו למאור בוזגלו בהפועל ת"א זה עוד לא היה ואני בטוח שעוד יהיו השלכות לבושה הזו". רשם בוזגלו בפתח דבריו.

יעקב המשיך ואמר: "לגיטימי לא לרצות שחקן, זה קרה ועוד יקרה בכדורגל אבל, לזרוק שחקן פצוע זה משהו מיוחד. צריך בשביל זה אנשים מיוחדים ולא מהסוג הטוב. ידעתי שהכדורגל הוא מקצוע אכזר וכמובן אני יודע שיש הרבה רגעים קשים ומאתגרים אבל בחיים לא חשבתי שיש כל כך הרבה אנשים רעים בכדורגל. כשרוצים אותך יפרסו לך שטיח אדום, כשלא רוצים אותך יזרקו אותך לכלבים. זה המסר החינוכי שאנחנו רוצים להעביר? כל אימא, כל אבא וכל ילד בכדורגל, צריך לעשות הרבה מחשבה האם לבחור במקצוע הזה".

לסיכום אמר: "מי שמכיר את המקצוע יודע שעוד במחלקות הנוער אתה עובר השפלות רבות ואף אחד לא מבטיח לך להגיע להיות מקצוען (1 מ-1000 הופך להיות מקצוען). כולם בטוחים שאם אתה מוכשר ומתמיד ומשקיע אתה תצליח אבל בכדורגל זה ממש לא כך כי במידה ובעל השפעה יחליט לחסל אותך אתה מחוסל".

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי