הבורר נתן להפועל ת"א ובוזגלו צ'אנס אחרון להגיע להבנות

עו"ד עמיאל תגר ביטל את הבוררות שהייתה אמורה להיערך היום וביקש מהצדדים להגיע לפשרה מבלי שיתערב. אם זה לא יקרה - יפסוק בעצמו. כזכור, האדומים הציעו לקשר שיעבור לקבוצה אחרת וישלימו את שכרו אך זה סירב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הבוררות בין הפועל תל אביב ומאור בוזגלו שהייתה אמורה להימשך היום (רביעי) מול בורר ההתאחדות לכדורגל, עו"ד עמיאל תגר – בוטלה ברגע האחרון. במקום זאת, תגר ביקש משני הצדדים להיפגש במה שמוגדרת כ"פגישה מכרעת" ולהגיע לפשרה בנושא מבלי שיתערב. אם זה לא יצליח – הבורר יתערב.

כזכור, בוזגלו תבע את האדומים בסכום של שני מיליון שקלים משום שהפועל ביטלה את חוזהו בהחלטה חד צדדית. קשר הכנף, שלא שיחק העונה ולו דקה אחת – המשיך להתאמן עם האדומים אך שם פסלו את האפשרות שיחזור לסגל, כשנותרו עוד 13 משחקים (בהנחה שהפועל ת"א תשחק בפלייאוף התחתון). הנושא העיקרי הוא העניין הכספי – בוזגלו דורש את כל חוזהו המקורי.

האדומים כבר הציעו לבוזגלו לעבור לשחק בקבוצה אחרת בחלון ההעברות בינואר כשהם ישתתפו בשכרו וישלימו אותו בהתאם לחוזה המקורי, בהליך של הקטנת נזקים, אך נכון להיום בוזגלו לא עשה זאת. ההתקפה של האדומים עמוסה בשחקנים לאחר מסע הרכש האחרון בינואר כאשר הצרפו בין היתר שלומי אזולאי, לידור כהן וגם הרכש האחרון רז שטיין. החלוץ גיל יצחק עוד הגיע לפניכן.

מאור בוזגלו. הבוררות יוצאת לדרך | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי