הצביעו: מי יהיו המנצחות והמפסידות במחזור ה-21 בליגת העל?

ב"ש תתארח אצל הפועל חיפה, מכבי ת"א תוכל לעלות לראשונה העונה לפסגה אם תגבור על כפ"ס, אבוקסיס יערוך בכורה מחודשת בבני יהודה נגד הפועל ת"א ומכבי חיפה הלחוצה תשחק מול בית"ר בטדי. נחשו את תוצאות המחזור

(גודל טקסט)

נותרו שישה מחזורים בלבד לסיום העונה הסדירה ועדיין שום מאבק אינו גמור – החל מהפסגה ועד לקרבות התחתית. המחזור ה-21 של ליגת העל ייפתח היום (שבת) בסמי עופר, שם הפועל חיפה תקווה לחזור לשישייה הראשונה במשחק ביתי לא פשוט בכלל נגד הפועל באר שבע, שביצעה את החיזוק הכי מרשים בחלון הנוכחי (15:00, שידור ישיר בספורט1). מאוחר יותר מ.ס. אשדוד תנסה להשלים באצטדיון הי"א ניצחון שלישי ברציפות על חשבונה של בני סכנין הלחוצה מהמקום ה-13 (18:45, שידור ישיר בספורט3), ובשעות הערב מכבי תל אביב תוכל לעלות באופן זמני לראשונה העונה לפסגה אם תגבור על הפועל כפר סבא במושבה (19:50, שידור ישיר בספורט1).

המחזור יימשך עם משחק אחד בראשון בין הפועל חדרה למכבי פתח תקווה (19:00) ובשני יתקיימו שלושת משחקי הנעילה. קריית שמונה שחזרה לפעילות, תקווה להשיג במגרשה הביתי ניצחון על מכבי נתניה (19:00), הפועל תל אביב ובני יהודה ייפגשו לקרב תחתית לוהט בבלומפילד בבכורה המחודשת של יוסי אבוקסיס בשכונת התקווה (20:15, שידור ישיר בספורט1) ובמשחק המרכזי – המוליכה מכבי חיפה תצא לטדי במפגש יוקרתי נגד בית"ר ירושלים. הצביעו בסקרים ונחשו מי יהיו המנצחות והמפסידות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי