בחדרה דרוכים: "אסור לאבד נק' בבית". אדרי יערוך בכורה בסגל

במועדון רוצים לשים את ההפסד למכבי ת"א מאחוריהם ולשוב למסלול הניצחונות על חשבונה של מכבי פתח תקווה. הרכש מבית"ר ירושלים שהחלים מהקורונה, צפוי לפתוח על הספסל, אוסמן יוצב כקשר אחורי

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

כוננות שיא בהפועל חדרה לקראת משחק הבית מחר (ראשון, 19:00) מול מכבי פתח תקווה. לאחר ההפסד בשבוע שעבר למכבי תל אביב, במועדון מבינים כי הם חייבים לצבור כמה שיותר נקודות לקראת הפלייאוף התחתון. "אנחנו לא יכולים לאבד נקודות בבית, אם אנחנו רוצים להישאר בליגה. המצב שלנו בטבלה קשה מאוד וכולם מבינים את זה", אמרו בקבוצה.

כזכור, חדרה הייתה אחת הקבוצות הכי פעילות במועדון העברות של חודש ינואר כשהיא צירפה רק בשבוע שעבר את צמד קשרי בית"ר ירושלים לירן רוטמן ושלום אדרי ורגע לפני שהחלון ננעל החתימה גם את המגן מקס גרצ'קין. אדרי שעדיין לא ערך בכורה והחלים עד לא מזמן מהקורונה, צפוי להיכלל לראשונה בסגל הקבוצה, אבל ככל הנראה יפתח על הספסל.

מעבר לכך, המאמן מנחם קורצקי, שחטף לא מעט ביקורת לאור היכולת של הקבוצה בשני המשחקים האחרונים אמור להמשיך בשיטת שלושת הבלמים, אך נראה שמנשה זלקה עשוי לפתוח על חשבונו של טל כחילה. בנוסף קורצקי יבצע שינוי כפוי כשמוחמד אוסמן יפתח בקישור האחורי במקום תמיר גלזר המושעה לאור צבירת צהובים. גם גוסטבו מרמנטיני יחזור ל-11 לאחר שריצה גם הוא עונש הרחקה.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, מנשה זלקה (טל כחילה), עידו לוי, עבדאללה ג'אבר, מוחמד אוסמן, מקסים פלקושצ'נקו, לירן רוטמן, גוסטבו מרמנטיני, שובל גוזלן.

שלום אדרי
בקרוב תגיע הבכורה הרשמית בחדרה. שלום אדרי | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי