לוזון יבצע מהפכה בהרכב: אבו אלשיך יערוך בכורה במכבי פ"ת

לא פחות מחמישה שחקנים שפתחו בהפסד להפועל ת"א, יאבדו את מקומם ב-11 מול חדרה. הרכש ממכבי חיפה יקבל את חולצת ההרכב, לצד אינברום, סבג ובריבו. המאמן אמר לקראת המשחק: "מה שהיה ברביעי לא רלוונטי"

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד ביום רביעי להפועל תל אביב, מכבי פתח תקווה תנסה מחר (ראשון, 19:00) להתאושש במהרה, כשתתארח אצל הפועל חדרה במטרה לשכוח מהיכולת הרעה מול האדומים.

"מה שהיה ברביעי לא רלוונטי. המשחק מול חדרה הוא משחק חדש ואנחנו נבוא אחרת לחלוטין. השאיפה שלנו היא תמיד לנצח וזה לא משנה מה היה במשחק הקודם שלנו או המפגש הקודם מול חדרה", התייחס המאמן גיא לוזון למפגש. "לנו יש את המשימות שלנו והן לחזור לקצב ולשקט שלנו עם הכדור כבר במשחק הקרוב".

החתמתם של מורגן פרייר ויהאב אבו אלשיך: "רצינו לחזק את החולייה הקדמית ואני שמח מאוד שעשינו את זה. שניהם שחקנים מוכשרים שיוסיפו לנו איכות בהתקפה".

"התחושה ברביעי הייתה מבאסת", הוסיף הקשר נאור סבג. "תחושה של החמצה, כי גם אחרי ההרחקה שיחקנו טוב. מזל שבתקופה הזאת יש הרבה משחקים ואנחנו מקווים לשנות את זה כבר במשחק הקרוב. אנחנו יודעים שצריך לבוא ולעשות את העבודה הרבה יותר טוב. אני בטוח שנבוא הרבה יותר חדים גם במחצית הראשונה, מבלי לחכות רק לשנייה".

נאור סבג | אודי ציטיאט

מבחינה מקצועית, לוזון יחסר כמובן את הבלם מרכוס דיניז שנעדר כבר תקופה ארוכה, כשאליו יצטרפו ינון אליהו המוצהב וארמנדו קופר שהורחק במשחק האחרון. לוזון יבצע לא פחות מחמישה שינויים בהרכב כשחלקם כפויים: בהגנה כאמור אליהו ייעדר כשאת מקומו יתפוס תומר לוי. לוזון גם תרגל לסירוגין בימים האחרונים את ירדן כהן במקומו של מוחמד הינדי, אך נראה שהאחרון יפתח.

בקישור, את מקומו של קופר המורחק ימלא אור אינברום כשגם אלביס סאקי וגיא חדידה יירדו לספסל כשנאור סבג ואבו אלשייך שחקן הרכש יפתחו. בחוד, תאי בריבו יחליף את ג'וסי לופטה, שנשאר אמנם בקבוצה אך בכל אופן לא כשיר לחלוטין.

הרכב משוער: אריק ינקו, תומר לוי, אור בלוריאן, דניאל פלשר, מוחמד הינדי (ירדן כהן), ארד בר, נאור סבג, איהב אבו אלשיך, אור אינברום, ליאל עבדה, תאי בריבו.

יהאב אבו אלשיך | טל לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי