אביטן: "אבו יונס אמר דברים חמורים, אני לא מטאטא את הדברים"

ניסו אביטן | לירון מולדובן

אחרי ה-0:0 מול אשדוד, מאמן סכנין התייחס לתקרית עם היו"ר: "הייתה לו התפרצות שבעיניי לא במקום ולא מכבדת". כיאל: "מרוב אהבה עושים טעויות". בן שמעון: "צריך חשיבה אחרת נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה"

(גודל טקסט)

דווקא אחרי שניצחה את מכבי חיפה ואת הפועל באר שבע, חניכיו של רן בן שמעון נתקעו הערב (שבת) מול בני סכנין וסיימו איתה ב-0:0 מאכזב. למרות תוצאת התיקו, הדרומיים כרגע במקום השלישי. חניכיו של ניסו אביטן, מנגד, עצרו את כדור השלג של שלושת ההפסדים הרצופים והצליחו לפחות זמנית לעלות מעל הקו האדום.

אביטן דיבר בסיום והתייחס ליכולת של חניכיו: "חושב שראיתי קבוצה לוחמת, מחויבת, שמאוד רוצה לנצח. קבוצה שיודעת לעמוד טקטית, שמחזיקה קבוצה איכותית בבית שלה. בסך הכל הייתה חסרה לנו רגל מסיימת. יש לנו קושי בחלק הקדמי, ואני מאמין שזה עניין של ביטחון עצמי ומומנטום. גם זה יבוא לנו".

הסערה עם יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס: "היחסים ביני לבינו היו מצוינים, באמת. עם כל החבר'ה בסכנין המערכת יחסים הייתה נהדרת. הייתה לו (לאבו יונס) התפרצות, שבעיניי לא במקום ולא מכבדת. לא נפגשתי איתו עד ליום שישי האחרון. הדבר הראשון שהוא עשה היה לחבק אותי. אם הוא היה רוצה לפטר, הוא כבר היה עושה את זה, אבל אני פה, מחויב למועדון ואליהם יחד עם השחקנים. אני מחובר אליהם ומרגיש שהם מחוברים אליי.

מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס | ערן לוף

האם עברו לו מחשבות על התפטרות: "תמיד יש מחשבות. אמרתי כבר, אני לא מטאטא את הדברים. הוא אמר דברים חמורים. היה רגע של כעס ואיבוד שליטה שפגע בכולנו. אבל שוב, כולם פה מחויבים. זה מועדון מכובד שצריך לייצג את המגזר בליגת העל וזה התפקיד שלי. להגיע ליעד הזה עם הקבוצה, וחשוב מאוד שנגד בית"ר ירושלים נביא את שלוש הנקודות".

גם בירם כיאל התייחס על השבוע הסוער שעבר במועדון השבוע: "אמרתי גם לשחקנים, אני חושב שכל הלחץ שנובע בבני סכנין זה מאהבה, ולפעמים מרוב אהבה עושים טעיות. אני מדבר על כולם. גם על ההנהלה, על הצוות המקצועי וגם על הקהל".

מנגד, רן בן שמעון, מאמן אשדוד, דיבר על איבוד נקודות דווקא אחרי שני ניצחונות גדולים נגד מכבי חיפה וב"ש: "זה לא היה ברור? כשאנחנו משחקים נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה, צריך חשיבה אחרת, כלים אחרים. הייתה גישה יוצאת מן הכלל של שחקנים שהניעו את הכדור".

רן בן שמעון | לירון מולדובן

על הטרייד השבוע בין רמזי ספורי לשגיב יחזקאל: "כל דבר שקורה במועדון אני בעד. הייתה סיטואציה קצת יותר מורכבת ממה שאנשים חושבים במקרה הזה. אנחנו שמנו לעצמנו כחלק מהפילוסופיה שלנו, שרק שחקנים שרוצים לשחק יהיו איתנו".

המטרות להמשך העונה: "יש לנו סגל נהדר שיכול לעשות דברים יפים. אנחנו מכוונים גבוה. המטרה היחידה המוצהרת – להגיע לפלייאוף העליון. זאת המטרה היחידה. כשנגיע לשם, תשאלו אותי מה המטרה הבאה ואתן תשובה אחרת".

רועי גורדנה, שנאלץ לקחת על עצמו יותר בעקבות היעדרותו של שלומי אזולאי, סיכם: "אנחנו אף פעם לא מרוצים מתיקו. המשחק היה מאד קשה. סכנין קבוצה ממושמעת מאוד. קשה לפרוץ אותם. מצד שני, אני שמח ששמרנו על  ה-0:0 כי הפסדנו משחקים כאלו בעבר, וזה מראה על שיפור. זו לא תוצאה רעה המשחק הזה".

שגיב יחזקאל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי