אבו יונס נוטה לפטר את אביטן. ההחלטה: ביממה הקרובה

לאחר עימות סוער בין היו"ר למאמן בחדר ההלבשה בסיום ההפסד נגד הפועל כפ"ס, בקבוצה מהמגזר עשוי זעזוע. מימר, בלבול ודורה הוזכרו במועמדים להחליפו. השחקנים תומכים במאמנם: "האשמה היא רק בנו"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

לילה סוער עבר בבני סכנין. אחרי ההפסד 1:0 בקרב התחתית נגד הפועל כפר סבא. לאחר המשחק פורסם כי המאמן ניסו אביטן עשוי לסיים בקרוב את תפקידו בקבוצה וזאת בעקבות רצף של שלושה הפסדים.

בנוסף, אביטן התעמת לאחר שריקת הסיום עם יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס, שזעם על היכולת של השחקנים. האירוע בין השניים התרחש בחדר ההלבשה ועל כן מעמדו של המאמן התערער משמעותית.

לאחר מכן, נציגי ההנהלה ערכו מספר שיחות בהן דנו על עתידו של אביטן בסכנין ונראה כי ההחלטה הסופית תתקבל בהמשך היום. גורמים במועדון סיפרו כי אבו יונס חושב שנכון לבצע כעת את הזעזוע ולפטר את המאמן, אך נציגים אחרים בהנהלה רוצים להמשיך את ההתקשרות עם אביטן.

אביטן. עשוי לסיים בקרוב את תפקידו בסכנין | מאור אלקסלסי

"האמנם, זה היה הפסד כואב וקשה אתמול, אבל היו לכך סיבות" אמרו בסכנין. גם השחקנים תומכים בהישארותו של המאמן ואחד מהם אף ציין: "כבר חודש שאנחנו משחקים בהרכב חסר והאשמה היא רק בנו". בכל מקרה, שמותיהם של מרקו בלבול, שרון מימר ושלומי דורה עלו כמועמדים.

לגבי חלון העברות, בקבוצה מקווים כי שביממה הקרובה ינחת בישראל הבלם לוקאס שפנדלהופר, שסיכם את תנאיו בקבוצה. בצוות מחכים גם לשילובו של איסמעיל ריאן בסגל, אך השחקן עדיין נמצא במלונית ולא מקבל את השחרור המיוחל. מעבר לכך, בקבוצה מהמגזר מעוניינים להתחזק בעמדת המגן השמאלי, כאשר שמו של אורי מגבו הוזכר כמי שעשוי להגיע, אך המגן צפוי להישאר בבית"ר ירושלים.

אבו יונס. נוטה לפטר את אביטן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי