הפועל חיפה טוענת: לקלטינס חמישה צהובים, לב"ש מגיע הפסד טכני

לגרסת המועדון מהכרמל, בטרם המשחק הם פנו ליריבה, לשופטים ולהתאחדות באזהרה כי לקשר אסור לשחק, כשאף הוסיפו סרטון שמוכיח זאת. מחזיקת הגביע הגיבה: "בפורטל ההתאחדות רשום ארבעה צהובים - זה מה שקובע"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע והפועל חיפה נפרדו היום (שבת) ב-2:2 בסמי עופר, אך הקרב האמיתי החל אחרי המשחק: במועדון מהכרמל טענו כי יש להטיל הפסד טכני על מחזיקת הגביע, כיוון שקשרה דוד קלטינס שיחק על אף שצבר חמישה כרטיסים צהובים לפני ההתמודדות.

לגרסת החיפאים, הם פנו להפועל באר שבע, לצוות השיפוט ולהתאחדות לכדורגל בטרם המשחק והזהירו אותם בעניין קלטינס, זאת על פי מידע שקיבלו ממנהלת הליגה, כשאף הראו לאותם גורמים סרטון אשר מוכיח את טענתם. מנגד, בקבוצה מבירת הנגד טענו כי לא התקבל שום מידע שכזה לפני המשחק וכי מבירור שערכו מול ההתאחדות, באתר שלה רשום כי לקלטינס ארבעה צהובים ובהתאחדות הסבירו המידע בפורטל שלהם – הוא זה שקובע.

הפועל באר שבע מסרה בתגובה לסוגיה: "בפורטל ההתאחדות לכדורגל יש לשחקן ארבעה צהובים לפני המשחק. עשינו מיד בירור עם הגורמים הרלוונטיים ונאמר לנו מפי מנהל האגף המשפטי בהתאחדות, שמה שבפורטל הוא הקובע".

גורם בבאר שבע הוסיף: "בכל הימים של ההכנות למשחק לא הופיע באתר ההתאחדות שום מידע שמבשר שלשחקן חמישה צהובים. למרות שהיינו יכולים להסתפק בזה, אסי רחמים התקשר לפני המשחק למנהל האגף המשפטי של ההתאחדות כדי למנוע כל ספק, ולו הקטן ביותר. התשובה הייתה חד משמעית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי