קונטה במכתב: "השחרור אינו חוקי". אימון בכורה ליאנקוביץ' שחתם

המגן הצרפתי שלח מכתב למועדון בו הוא טוען כי לא קיבל כרטיס טיסה בחזרה, בקבוצה התעלמו. קשר הרכש החדש יצא מבידוד, מתאוסיניו השתתף גם הוא באימון לקראת חיפה. עטר זומן לבית הדין בעקבות הנגיחה בבנדה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מתכוננת לשני מששחקים חשובים, כבר מחר (שני) מול מכבי חיפה וביום חמישי מול בני סכנין. מי שמחזיקה אצבעות לדראפיץ' וברדה היא מכבי תל אביב, בידיעה שניצחון של בית"ר ישאיר אותה בפסגה.

הקבוצה ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק בו השתתף הקשר מתאוסיניו. מרקו יאנקוביץ' יצא מבידוד, חתם על חוזה וערך אימון בכורה בקבוצה.

לגבי ההרכב נגד מכבי חיפה יש לא מעט סימני שאלה מצד אחד, חלק מהשחקנים עדיין חשים עייפות לאחר שהתאוששו מקורונה ולא התאמנו ושיחקו כשבועיים וצמד המאמנים יחליט על ההרכב רק ברגע האחרון. מצד שני, הקבוצה נמצאת בקו עליה ובמועדון רוצים לנצל את ההזדמנות מחר כדי להוכיח לליגה שהקבוצה ראויה למאבק הצמרת.

מרקו יאנקוביץ', זיו סולומוביץ', משה חוגג | בית"ר ירושלים, רשמי

צפו: ורד מדבר על הקושי לשחק אחרי קורונה

"מי שמסתכל על הטבלה רואה קבוצת מרכז טבלה טיפוסית, אבל בפועל – אנחנו שמונה נקודות מהפועל באר שבע, עם ארבעה משחקים פחות", אמרו אמש במועדון. "אם נוציא לפחות ארבע נקודות משני המשחקים הקרובים, זה ייתן לנו דחיפה קדימה".

מסתכלים על המקום הרביעי. שחקני בית"ר | דני מרון

בעוד שדיוגו ורדסקה הוקפא, במועדון נמצאים כרגע עם מכסת זרים מלאה ובמקביל החלה התפתחות נוספת עם המגן אנטואן קונטה. הצרפתי שלח מכתב נוסף מעורך דין, בו הוא מודיע למועדון כי המועדון לא רשאי לשחרר אותו מהחוזה. לטענתו, לא שולמה לו משכורת ינואר. עוד טוען השחקן, כי הוא לא קיבל עדיין כרטיס טיסה מהמועדון כדי לחזור לישראל. השחקן עצמו סיפר למקורביו כי הוא מתכוון לנסות ולהגיע בטיסה הראשונה לארץ וגם לאימון בבית וגן. בשלב זה, קיים נתק בין הצדדים ובבית"ר טוענים כי השחקן הפר את חובותיו כלפי המועדון ואת החוזה עצמו בכך שלא עלה על טיסה לארץ.

ויש עוד עניינים בבית"ר: ההתאחדות לכדורגל שלחה בסוף השבוע הודעה לבית"ר כי החלוץ אלירן עטר יעמוד לדין. עדיין לא ברור באילו סעיפים (ייתכן שיעמוד לדין בגין יותר מסעיף אחד), אך החשש הוא שיורחק ליותר ממשחק אחד לאחר שנגח בפניו של לאמק בנדה ממכבי נתניה. הדיון צפוי להתקיים ביום רביעי.

אלירן עטר הורחק על ידי יגאל פריד
אלירן עטר הורחק על ידי יגאל פריד | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי