מתנה ליום האהבה: חדרה ניצחה 0:1 את פ"ת אחרי טעות קשה של ינקו

המהפכה של לוזון בהרכב לא עזרה שכן קבוצתו אמנם שלטה במחצית הראשונה אך השוער מסר לגוזלן שגלגל לשער החשוף. בזכות הניצחון הקבוצה של קורצקי ברחה מהתחתית בעוד המלאבסים עם הפסד שני ברציפות

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בליגת העל נמשך הערב (ראשון) עם משחק בודד שהוכיח שוב עד כמה העונה הנוכחית לא ממש צפויה. הפועל חדרה שדורגה במקום הלפני אחרון – גברה 0:1 על מכבי פתח תקווה שנמצאת חזק במאבק על אירופה אך רשמה הפסד שני ברציפות ללא אף שער זכות – ככה בלי לשים לב.

השער היחיד במשחק נרשם לקראת ההפסקה, בניגוד למהלך המשחק: אריק ינקו שרושם עונה טובה, ביצע טעות קשה כשפשוט מסר לשובל גוזלן ולחלוץ נותר רק לגלגל לרשת. נראה שהשער פגע קשה בפן המנטאלי בקבוצה האורחת שמיעטה לאיים מאז. האופי שהיה קיים עם שני ניצחונות בתוספת הזמן נגד הפועל באר שבע ומ.ס אשדוד – לפתע אבד לו.

האכזבה ממכבי פתח תקווה גדולה וגם המהפכה שעשה גיא לוזון בהרכב כלל לא עזרה. אור אינברום (שיחק בעמדה אחורית יותר ורשם מספר מסירות טובות) ותאי בריבו (החמצה גדולה בפתיחת המשחק) חזרו להרכב לאחר שסופסלו נגד הפועל ת"א בהפסד שלווה ביכולת חלשה – אך לא עזרו. ליאל עבדה רשם משחק חלש ואיהב אבו אלשיך בהופעת הבכורה בקבוצה – הציג יכולת כדרור מרשימה אך התקשה מול השער.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1032185

הפועל חדרה, כיאה לקבוצת תחתית נלחמה על כל כדור ויצאה קדימה בהזדמנויות בודדות. הסגל שגובש לאט לאט הוא יותר טוב. לירן רוטמן עזר למקסים פלקושצ'נקו במרכז השדה. שלום אדרי שולב לרבע השעה האחרונה ומקסים גרצ'קין בתוספת הזמן והשניים יעזרו גם הוא לקבוצה בהמשך המאבקים. לקבוצה של מנחם קורצקי יש התקפה לא רעה בכלל ביחס לתחתית – היא כבשה 20 שערי זכות, ואם תציג שיפור בהגנה היא יכולה להיות אופטימית.

הקבוצות ייקחו פסק זמן מהמאבקים הקשים בליגה כשישחקו בגביע בשבוע הבא. מכבי פתח תקווה שאשתקד הגיעה עד לגמר, תקווה להימנע מהדחה מפתיע נגד סקציה נס ציונה מליגת המשנה. הפועל חדרה, מנגד, תפגוש את בני סכנין בדוחה במשחק לא פשוט.

הרכבים:

הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, מנשה זלקה, עידו לוי, עבדאללה ג'אבר, מוחמד אוסמן (מקסים גרצ'קין, 90+6), מקסים פלקושצ'נקו (גלעד אברמוב, 88), לירן רוטמן (שלום אדרי, 78), גוסטבו מרמנטיני (נועם כהן, 90+5), שובל גוזלן (מרשל אודה, 77)

מכבי פתח תקווה: אריק ינקו, תומר לוי, אור בלוריאן, דניאל פלשר (ירדן כהן, 84), מוחמד הינדי, ארד בר, נאור סבג (דניאל גולאני, 60), איהב אבו אלשיך (גיא חדידה, 60), אור אינברום, ליאל עבדה, תאי בריבו (יואל אבוחצירה, 76).

מהלך המשחק:

דקה 6 – מצב אדיר למכבי פתח תקווה. האורחת יצאה למתפרצת, אור אינברום העביר כדור עומק אדיר לתאי בריבו אלא שהחלוץ נעצר על ידי רובי לבקוביץ'.

ליאל עבדה, עידו לוי | שלומי גבאי
תאי בריבו | שלומי גבאי
רובי לבקוביץ' הודף | שלומי גבאי

דקה 11 – קרן של המארחת, אינברום הרים וארד בר עלה גבוה אך נגח לא מספיק טוב.

איהב אבו אלשיך, דיא לבאבידי | שלומי גבאי
גיא לוזון | שלומי גבאי
איהב אבו אלשיך, גוסטבו מרמנטיני | שלומי גבאי

דקה 16 – עבירה גסה של תומר לוי ששלח רגל גבוהה ובעט בגופו של עבדאללה ג'אבר. השופט דניאל בר נתן בחר לשלוף צהוב בלבד.

דקה 29 – מסירת עומק יפה של אינברום, איהב אבו אלשיך השתלט על הכדור ו"זרק" שני שחקני הגנה אך גלגל החוצה מול לבקוביץ', זה היה יכול להיות שער יפה.

דקה 39 – חצי מצב להפועל חדרה כאשר מקסים פלקושצ'נקו מסר כדור עומק נהדר לשובל גוזלן אלא שהחלוץ נבלם ברגע האחרון על ידי אור בלוריאן.

דקה 44- הפועל חדרה עלתה ליתרון 0:1 שגיאה איומה של אריק ינקו שמסר רע מאוד ופשוט בישל לשובל גוזלן שגלגל לרשת החשופה. שער חמישי העונה לגוזלן.

הפועל חדרה חוגגים | שלומי גבאי
הפועל חדרה חוגגת | שלומי גבאי
שובל גוזלן חוגג עם שחקני הפועל חדרה | שלומי גבאי

דקה 45+1 – מקסים פלקושצ'נקו לא יסלח לעצמו. בתוספת הזמן של המחצית הקשר היה יכול לכבוש שער שני אך בעט רע מהאוויר.

מנחם קורצקי | שלומי גבאי

דקה 46 – ליאל עבדה אולי בפעולה הטובה הראשונה שלו במשחק בעט מתוך הרחבה אך נבלם על ידי הבלם עידו לוי. גם הכדור השני חלף החוצה. שתי הקבוצות לא ביצעו שינויים במחצית.

מוחמד הינדי | שלומי גבאי
רובי לבקוביץ', איהב אבו אלשיך | שלומי גבאי

דקה 56 – גוסטבו מרמנטיני ניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה אך היה מאוד לא מדויק.

גוסטבו מרמנטיני, אור בלוריאן | שלומי גבאי

דקה 59 – לירן רוטמן השאיר מאחור את נאור סבג ושלח בעיטה שטוחה ליד הקורה.

שובל גוזלן | שלומי גבאי
שובל גוזלן | שלומי גבאי

דקה 75 – יואל אבוחצירה עלה לחיזוק החוד של פ"ת במקומו של תאי בריבו המאכזב.

דקה 83 – גיא חדידה הגיע מצוין לכדור קרן מצד ימין אבל נגח מעל השער.

דקה 90+7 – המשחק התבלגן בשניות הסיום, מקסים גרצ'קין פספס הזדמנות לכבוש שער בכורה שתי דקות אחרי שנכנס כשבעט מעל השער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי