תסכול במכבי פ"ת: "המזל הלך". אבי לוזון כעס על השחקנים

אכזבה אצל המלאבסים אחרי ההפסד 1:0 לחדרה, שחקנים הודו: "בסיבוב הראשון שיחקנו לא ממש טוב, היה מזל". היו"ר אמר בחדר ההלבשה בסיום: "לא הגיוני שהפסדתם להם". טרם נמצאה טיסה רלוונטית לפרייר

(גודל טקסט)

תסכול גדול במכבי פתח תקווה אחרי ההפסד אמש (ראשון) 1:0 להפועל חדרה. זה היה ההפסד השני ברציפות של המלאבסים, שאיבדו גובה בצמרת, על אף שיש להם משחק אחד או שניים חסרים ביחס לשאר הקבוצות בחלק העליון.

"אין ספק שפגרת הקורונה פגעה בנו, אבל גם צריך להודות שבסיבוב הראשון שיחקנו לא ממש טוב והיה לנו הרבה מזל", אמרו שחקנים במכבי פ"ת. "פתאום עכשיו גם המזל הלך. אנחנו צריכים מהר מאוד לעבור הלאה כי אם לא נעשה את זה אז נסתבך בגביע מול נס ציונה. הפלייאוף העליון בסכנה, צריכים לא להפסיד לקריית שמונה ולבית"ר ירושלים".

הרבה עצבים אפפו את אנשי מכבי פ"ת, ובמועדון מאוד לא אהבו את בזבוזי הזמן של החדרתים, כפי שאמר המאמן גיא לוזון בעמדת הראיונות לאחר המשחק. צעקות התלוו לכך באיזור חדרי ההלבשה במהלך המחצית. גם בסיום, יו"ר המלאבסים, אבי לוזון, ירד לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "לא הגיוני שהפסדתם להם. לא בעטתם בכלל לשער".

אבי לוזון, גיא לוזון | ברני ארדוב

אריק ינקו, שטעה והוביל לשער שספגה קבוצתו בסוף המחצית הראשונה, נראה מאוכזב בסיום. חבריו עודדו אותו והבהירו לו שמדובר בטעות שיכולה לקרות. ליאל עבדה, ששיחק עם שבר בכף בידו, חטף אמש מכה וסובל מכאבים באיזור, והחלוץ הצעיר צפוי להיבדק היום.

שחקן נוסף שנפצע הוא ג'וסי לופטה. החלוץ לא נכלל אתמול בסגל למשחק ועבר צילום אולטרסאונד, אשר הראה כי הוא סובל מתיחה בשריר הירך האחורי. על כן, הפורטוגלי צפוי להמשיך להיעדר בשבועיים הקרובים.

ומה בנוגע לשחקן הרכש מורגן פרייר? בפתח תקווה עדיין מחכים לאישור מההתאחדות לכדורגל להטיסו ארצה (אישור חריג) כאשר בכל אופן, במועדון עדיין לא איתרו טיסה רלוונטית ומקווים שתימצא אחת כזאת בקרוב.

קפטן הקבוצה, גיא חדידה, סיכם בסיום את המשחק ואמר: "מאכזב מאוד. אני חושב שהיה משחק קשה לצפייה. שתי הקבוצות לא הגיעו לשום מצב. טעות אחת של חוסר ריכוז לחצי שנייה הספיקה לחדרה לנצח וכל הכבוד להם. לא היינו מספיק טובים וננסה לתקן מה שאפשר. יש לנו עכשיו משחק גביע ומי כמונו יודעים שגביע זה מפעל אחר לגמרי. נעשה את המקסימום שלנו ונמשיך הלאה".

מורגן פרייר | Plumb Images/Leicester City FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי