טוואטחה בחוץ, אופטימיות בחיפה לקראת בית"ר: "שווים גול בכל משחק"

במועדון רוצים לשוב לפסגה ויודעים שחשוב לשמור על דריכות: "אסור להילחץ, אם נדע לשחק נכון בחלק ההגנתי - ננצח". המגן שנפצע בדרבי לא בסגל, בעוד שרי צפוי לפתוח וגם עוואד הצטרף לאימונים ועשוי לשחק

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"הפסדנו למכבי תל אביב, אבל אנחנו עדיין במקום הראשון". כך התבטא מאמן מכבי חיפה, ברק בכר לאחר הפסד של הירוקים 2:1 במשחק העונה. מאז עברו רק שבועיים והקבוצה איבדה את הפסגה בשבת. הערב (שני, 20:45) מכבי חיפה תוכל לשוב בפסגה אם לא תפסיד לבית"ר ירושלים, אך היא תרצה לנצח, להפגין אופי ואולי "לענות" לכל אלה שמטילים בה ספק. כמובן שניצחון ישיב את הירוקים לפסגה עם יתרון שתי נקודות, כפי שהיה ערב המחזור.

במכבי חיפה דיברו על הפן הפסיכולוגי שיהיה משמעותי מאוד הערב, לא פחות מפן המקצועי. בחיפה עקבו אחרי בית"ר ירושלים, צפו ב-1:2 שלה ביום חמישי על מכבי נתניה ובמועדון יודעים כי עומדת בפניהם משוכה קשה, אך בטוחים כי על אף הסגל החסר יוכלו לחזור עם ניצחון. בצוות המקצועי יבקשו מהשחקנים לשמור על סבלנות בזמן המשחק וגם מודעים לכך שהעובדה כי בית"ר הגיעה למשחק האחרון לאחר פגרה מאולצת בשל הקורונה ושחקניה השקיעו מאמצים רבים, עשויה להוות יתרון.

"חשוב מאוד לא להילחץ, עלינו להישאר דרוכים. אנחנו שווים שער בכל משחק ואם נדע לשחק נכון בחלק ההגנתי אז גם ננצח", אמרו בקבוצה.

בכר. רוצה לשוב לפסגה | מאור אלקסלסי

ברק בכר יצטרך להסתדר הערב ללא יאניק וילדסחוט שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וללא ניקיטה רוקאביצה שחזר אתמול לאימונים אישיים עם כדור. גם המגן טאלב טוואטחה שנפצע בדרבי לא ישחק. מנגד, חדשות טובות הגיעו מצידון של צ'רון שרי שערך שני אימונים ועשוי לפתוח בהרכב. אם לא, דוניו שכבש במהלך הדרבי יעלה בחוד. בשורה נוספת היא האישור שקיבל מוחמד עוואד לצאת מבידוד והוא כבר הצטרף לאימוני מכבי חיפה והחלטה אם לכלול אותו בסגל תתקבל בסמוך למשחק.

בשנה שעברה הירוקים לא הצליחו לנצח את היריבה בירושלים. בסיבוב השני הם נכנעו 2:0 כאשר שרי החמיץ פנדל. בזמן הפלייאוף הקבוצות נפרדו בתיקו 2:2. למעשה הניצחון האחרון של הירוקים במשחק חוץ נגד הקבוצה מהבירה היה בעונת 2016/17 כאשר נהנו משער של גילי ורמוט.

מעבר למשחק, בחיפה מחכים כמובן להחלטה של תובע ההתאחדות לכדורגל לגבי האירועים בדרבי הסוער נגד הפועל חיפה ובעיקר באילו סעיפים יואשמו השחקנים שבין השאר נרשמו בדו"ח השופט כמו סאן מנחם, עאיד חבשי, בוגדאן פלאניץ', מוחמד אבו פאני ודולב חזיזה.

דור מלול, טאלב טוואטחה | מאור אלקסלסי

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, בוגדאן פלאניץ, סאן מנחם, נטע לביא, חוסה רודרגיס, מוחמד אבו פאני, דולב חזיזה, עומר אצילי, צ'רון שרי (גודסוואי דוניו) .

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי