ווילדסחוט יחמיץ את בית"ר. בכר: "דוניו נתן חומר למחשבה"

מכה לירוקים: ההולנדי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא ישחק מול הירושלמים בשני. שרי התאושש, התלבטות בינו לבין הגנאי. המאמן התייחס לאירועי הדרבי: "אף אחד לא רצה להגיע לזה". אוהדים יגיעו לבית הדין?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה השלימה היום (ראשון) את ההכנות לקראת המשחק מחר נגד בית"ר ירושלים, אבל בקבוצה מספרים על אווירה נינוחה ושלא מורגש לחץ בשל ניצחונה של מכבי תל אביב אתמול והעובדה כי היא זמנית בפסגת הטבלה. "הוכחנו לא פעם העונה שיש לנו אופי של קבוצה שרוצה לזכות באליפות", אמרו אמש במכבי חיפה ושם חושבים אך ורק על המשחק נגד בית"ר ועל כך שניצחון ישיב אותם למקום הראשון, בו הם בילו ברוב שלבי העונה.

המאמן ברק בכר ביצע מספר תרגולים באימון המסכם, וההערכה היא שארנסט מאבוקה ימשיך בעמדת המגן הימני כאשר סאן מנחם יחזור לאגף השמאלי. בחלק הקדמי ישנה התלבטות בין צ'רון שרי, שהתאושש מפציעה וערך שני אימונים מלאים, לבין גודסוואי דוניו. עופרי ארד ישוב ל-11. יאניק ווילדסחוט סובל ממתיחה בשריר האחרוי, יחמיץ את ההתמודדות וייעשה ניסיון להכשירו למשחק מול הפועל אום אל פאחם בשבת.

יאניק ווילדסחוט | מאור אלקסלסי

אתמול הגיעו לאימון הקבוצה כ-100 מאוהדים ומהם היו גם כאלה שהעניקו זר פרחים לסאן מנחם, לאחר אירועי הדרבי ביום רביעי. אוהדים רבים גם הודיעו כי יגיעו ביום רביעי לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל כדי לתמוך בשחקן ובמועדון, כשבמקביל עוד מחכים בקבוצה לבשורה סופית ורשמית מתובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף כדי לגלות מי יהיו ברשימת המוזמנים לבית הדין.

ברק בכר דיבר לקראת ההתמודדות והתייחס לקטטה בסיום המשחק מול הפועל חיפה: "אף אחד לא רצה להגיע למה שקרה בסוף המשחק, מה שכן ראיתי זה ששתי ההנהלות של הקבוצות עשו הכל כדי להרגיע את הרוחות. צריך לעשות את זה כדי שזה לא יגיע למימדים שאנחנו לא רוצים שזה יגיע אליהם. אנחנו שמים את זה מאחור. בסופו של דבר ניצחנו את המשחק ואנחנו כבר מסתכלים למשחק החשוב מחר".

האם גודסוויי דוניו יקבל יותר דקות אחרי השער שכבש בדרבי: "זה חומר למחשבה לא לשפוט שחקנים, בטח לא על סמך דקות מועטות. בדקות שהוא שיחק הוא לקח את ההזדמנויות וכבש שני שערים מאוד חשובים. זה גם מראה על הסגל שלנו. היו חסרים לנו במשחק האחרון לא מעט שחקנים וגם תוך כדי המשחק איבדנו שחקנים. מי שנכנס במקומם ידע לעשות את העבודה, וזה מראה על סגל טוב ואיכותי. זה חשוב מאוד להמשך".

לקראת בית"ר: "בית"ר עשתה ניצחון הירואי מול מכבי נתניה ביחס למצב שהיא הגיע למשחק. הם ניצחו קבוצה טובה והוציאו מעצמם את המקסימום. אין לי ספק שהם יבואו ויעשו את זה גם נגדנו, בטח כשעברו כמה ימים וגם חוזרים להם עוד שחקנים. זו קבוצה מאוד מוכשרת ומסוכנת, ונצטרך לבוא מאוד דרוכים ומוכנים כדי לנצח את המשחק".

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, חוסה רודרידס, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, דולב חזיזה, עומר אצילי, צ'רון שרי (גודסוואי דוניו).

ברק בכר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי