קורנפיין: "ייתכן שנפילת עסקת בן ח'ליפה רק תשפיע לטובה על השחקנים"

מנכ"ל בית"ר ירושלים לשעבר התייחס למשיכת הרכישה של השייח' האמרתי ברדיו 103FM: "יכול להיות שהשחקנים הצעירים יוכיחו למשה חוגג שאפשר לסמוך עליהם". וגם: החיזוק בינואר והיכולת הנפלאה של ניצן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שעות ספורות לפני המשחק המרכזי בטדי בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה, הסמל הבית"רי איציק קורנפיין התראיין הערב (שני) בתוכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס לחיזוק בינואר, היכולת הגבוהה שמציג השוער איתמר ניצן ואיך נפילת עסקת בן ח'ליפה תשפיע על השחקנים.

האזינו לראיון

החיזוק של בית"ר בינואר די בעייתי: "עצם זה שבית"ר הצליחה להביא את מרקו יאנקוביץ', ניקו אולסק ומתאוסיניו שחשבנו שלא נראה אותו בכלל, אני יכול לומר שזה די מפתיע, בעיקר לאור העובדה שעסקת השותפות עם בן ח'ליפה נתקעה"

איך משלבים שחקנים שלא שותפו לאורך תקופה ארוכה: "בינתיים הם לא שיחקו והם החלו את האימונים השבוע, הצוות המקצועי יראה באיזה כושר הם, אולי ישלבו אותם לרבע שעה כדי להסיר חלודה, אבל זה יצטרך להיות במינונים נכונים, אחרת תהיה סכנה של פציעה".

מתאוסיניו, מרקו יאנקוביץ' | בית"ר ירושלים, רשמי

היעדר הקהל משפיע על בית"ר ירושלים: "אם היינו מדברים בשנה שעברה אז הייתי אומר שזה ברור שזה משפיע. אבל אנחנו כמעט שנה בתוך הקורונה, השחקנים כבר מורגלים לשחק בסיטואציה הזאת. בהתחלה זה היה הרבה יותר קשה להביא את השחקנים לרמת מוטיבציה ללא קהל, אבל היום זו עובדה כמעט קבועה ולכן אני לא חושב שיש לזה השפעה".

חוסר הוודאות לגבי השייח' יכול לפגוע בשחקנים: "בשחקנים ובקבוצה עצמה זה פחות נוגע. כל עוד לא התחלפו בעלים וראו כמה כסף מושקע ואיזה שחקנים באים, אז הם לא יכולים להפסיד משהו שלא היה להם בינתיים. אולי אפילו להיפך, יכול להיות שהשחקנים הצעירים יוכיחו למשה חוגג שאפשר לסמוך עליהם. אנחנו רואים את אביאל זרגרי שנכנס להרכב והוא משחק נהדר. שחקנים צריכים להיכנס לסיטואציה ולקחת את ההזדמנויות שהם מקבלים".

איתמר ניצן מוכיח שהוא אחד השוערים הטובים בליגה: "בהחלט וגם לא עונה ראשונה. בהתחלה הוא קצת קרטע בבית"ר, אבל הוא מוכיח ממשחק למשחק יציבות. הוא חד משמעית מבין שני השוערים הטובים בליגה. הוא ראוי לזימון לנבחרת? קודם כל וילי רוטנשטיינר זימן אותו למשחק האחרונים, זה נכון שהוא לא השוער הראשון וגם לא השני, אבל הוא ללא ספק אחד הישראלים הטובים שיש היום".

איתמר ניצן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי