דיווח: בית המשפט הוציא צו פירוק לחברה של משה חוגג

משה חוגג | בית"ר ירושלים, רשמי

האתר גלובס מדווח: חברת invest.com שבבעלות משה חוגג נמצאת בחדלות פירעון ונפתחו נגדה תיקי הוצאה לפועל בגין חובות של 1.6 מיליון שקלים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

רגע לפני המשחק נגד מכבי חיפה בטדי, משה חוגג קיבל בשורה לא נעימה מבית המשפט המחוזי בתל אביב. אמש (ראשון), ע"פ הדיווח של רועי קצירי באתר הכלכלי גלובס, השופט חגי ברנר הוציא צו פירוק נגד חברת invest.com של משה חוגג, בעלי מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים.

מהחלטת השופט עולה כי החברה של חוגג נמצאת בחדלות פירעון, לאחר שפיטרה את כל עובדיה ואין לה נכסים או כספים בחשבונותיה. מעבר לכך, החברה מחזיקה בחוב של 1.4 מיליון שקלים לחברת אולקלאוד פלטפורמות בע"מ וחוב של כ-190 אלף שקל לעיריית רמת גן.

בסיכום החלטתו קבע השופט ברנר כי חברת invest.com "מצויה בחדלות פירעון מובהקת, הן מבחינה תזרימית והן מבחינה מאזנית. החברה חבה למבקשים שאיננו יכול להיות שנוי במחלוקת, בסך של לפחות 100 אלף דולר. בהיעדר עובדים, נכסים, כספים או פעילות של ממש, אין גם כל אינטרס ציבורי לאפשר את המשך פעילותה של החברה חרף חדלות פירעונה".

"בנסיבות אלה, יש מקום להיעתר לבקשה", פסק סגן נשיא המחוזי תל אביב. "הואיל ואין סיכוי סביר לשיקומה הכלכלי של החברה, ניתן בזאת צו לפירוקה". השופט קבע כי בתוך יומיים יביא הממונה על הליכי חדלות פירעון במשרד המשפטים בפני בית המשפט רשימה של מועמדים לתפקיד הנאמן לפירוק.

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

הבקשה להליכים נגד החברה הוגשה לבית המשפט על ידי גיא פלג, ששימש כמנכ"ל החברה ב-2019-2018, וטוען כי החברה חייבת לו סכום של יותר מ-1.8 מיליון שקל בתוספת מע"מ תמורת שירותי הניהול שסיפק לה. פלג והחברה שלו יוצגו בבית המשפט על ידי עורכי הדין ליאור דגן, לירון ליברמן וסיון לב ממשרד פירט, וילנסקי, מזרחי, כנעני.

זו לא הפעם הראשונה ששמו של משה חוגג זוכה לכותרות שליליות באתרים כלכליים, ורק לפני חודשיים אתר 'דה מרקר' חשף שחוגג לווה 50 מיליון ש"ח בתמורה לשחקני בית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי