בקריית שמונה כועסים: "הגישה של השחקנים הצדיקה את ההפסד"

למרות ששיחקו לאחר התפרצות קורונה שעצרה את הפעילות, בקבוצה ציפו ליותר "לב והקרבה" והתאכזבו מה-4:1 נגד נתניה. יחד עם זאת, הודו בדאגה: "הסגל הזה יתקשה לעמוד בעומס, זה יעלה לנו בנקודות". לוסיו ייבדק

(גודל טקסט)

בהפועל קריית שמונה חששו מאוד לפני המשחק אתמול (שני) נגד מכבי נתניה, זאת לאור העובדה שהקבוצה לא שיחקה שבועיים ולא קיימה כל פעילות במשך שישה ימים לאחר התפרצות הקורונה בשורותיה, אשר הביאה לכך שחלק מהשחקנים עלו למפגש עם היהלומים אחרי שקיימו אימון או שניים בלבד, כדוגמת אורי דהן וסאקו טורה שאף עלו כמחליפים.

ועדיין, במועדון התאכזבו מאוד מהתבוסה הביתית 4:1 מול החבורה מהשרון, בעיקר בשל הגישה של חלק מהשחקנים: "הגישה הצדיקה את ההפסד. דווקא במצב שלנו הייתה ציפייה שנביא יותר לב והקרבה וזה בכלל לא היה. היינו יכולים לספוג עוד שערים", אמרו בקריית שמונה.

מעבר לכך, במועדון הזכירו כי בניגוד לשאר הקבוצות שהתחזקו במועד ההעברות האחרון, הבעלים איזי שרצקי הצהיר שלא יעשה שינויים. "הסגל הזה יתקשה לעמוד בעומס הגדול וזה הפחד שלנו. זה יעלה לנו בנקודות", אמר גורם בקבוצה.

למרות זאת, בקריית שמונה מבינים כי אין זמן להתאבל, שכן כבר ביום חמישי מחכה להם משחק ההשלמה הביתי נגד מ.ס אשדוד. רפואה והצוות שלו ינסו לאושש השחקנים ומסתמן שלא מעט שינויים ייערכו בהרכב. אם לא די בתבוסה, החלוץ לוסיו נפצע וקיים חשש כי הוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, שתגרום לו להחמיץ מספר משחקים.

לוסיו נפצע ומעורר חשש בק"ש | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי