ללא סעיף יציאה: בן שמעון חתם על חוזה חדש באשדוד ל-3.5 שנים

רן בן שמעון, ג'קי בן זקן | טל אקוקה, מ.ס אשדוד

מ.ס אשדוד הודיעה על הארכת ההתקשרות עם המאמן בשנה האחרונה ובכך שמה קץ לשמועות על עזיבה אפשרית להפועל ב"ש בתום העונה. המאמן אמר: "ממוקד ומצפה לאתגרים שעומדים בפנינו". באיו ייעדר כ-10 ימים

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

סוף לסאגה? בשבועיים האחרונים פורסם לא מעט על כך שהפועל באר שבע מחזרת אחר רן בן שמעון ומקווה לצרפו בעונה הבאה, המאמן אפילו נשאל על כך והבהיר שהוא מחויב לג'קי בן זקן ולמועדון ספורט אשדוד, והבוקר (שלישי) הוכיח כי הוא עומד במילתו כשחתם על חוזה חדש לשלוש שנים וחצי.

"שמחים להודיע על החתמתו של רן בן שמעון על חוזה חדש ומחייב לתקופה בת 3.5 עונות", הודיעה מ.ס אשדוד, "ההסכם החדש אינו מאפשר יציאה למועדון אחר בארץ או מעבר לים במהלך תקופת ההסכם. בכך שמו הצדדים סוף לשמועות שנפוצו לאחרונה באשר לאי הבהירות לגבי עתידו המקצועי של רן. החתמתו של רן לשנים הבאות מעידה על ההערכה המקצועית הרבה שיש כלפי רן בן שמעון, הן להנהלה והן לשחקנים ולאוהדים, שללא ספק מוכיח כי הוא הראוי ביותר".

לאחר החתימה אמר בן שמעון, שחזר לקדנציה שנייה באשדוד בינואר 2020: "אני רוצה בתחילת דבריי להודות לג'קי בן זקן ומאיר אלמוזנינו על האמון והבחירה בדרך המשותפת. מרגיש שהם הכניסו אותי לא רק למועדונם, לא רק לביתם, גם לליבם. החיבור מהיום הראשון עם הבעלים הצוות והשחקנים היה קרקע פוריה להצלחת המועדון ומתאים לחזון המקצועי שלי. אני ממוקד ומצפה לאתגרים הגדולים שעומדים בפנינו בדרך המשותפת".

בנושא אחר: פאהד באיו, אשר נפצע במהלך ה-0:0 מול בני סכנין בשבת האחרונה ונאלץ להתחלף בדקה ה-40, עבר בדיקה בה התגלה כי החלוץ סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי. האוגנדי בן ה-22 ייעדר כעשרה ימים.

רן בן שמעון | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי