באשדוד טוענים: בן שמעון לא יעזוב להפועל ב"ש גם בסיום העונה

בעקבות הספקולציות הלא מבוססות, במועדון הבהירו כי המאמן ימשיך בהתאם לחוזהו ולא יעבור לבירת הנגב. באיו סובל כנראה ממתיחה בשריר הירך האחורי אחרי שנפצע ב-0:0 מול סכנין, זקאריה ינחת ביומיים הקרובים

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מקל בגלגלים, כך הרגיש אתמול (שבת) ה-0:0 הביתי של מ.ס אשדוד מול בני סכנין. התיקו הגיע דווקא אחרי הניצחונות המרשימים על מכבי חיפה והפועל באר שבע, וכעת הקבוצה של רן בן שמעון נעצרה. הנושא המרכזי בו עסקו במועדון בימים האחרונים היה שחרורו המתוקשר של שגיב יחזקאל להפועל באר שבע, זאת כשרמזי ספורי עשה את הדרך ההפוכה.

אבל ייתכן שהסערה רק התחילה, כאשר שמן נוסף למדורה עם הספקולציות הלא מבוססות על מעבר אפשרי של המאמן רן בן שמעון בסיום העונה לבירת הנגב. באשדוד מבקשים להוריד מסדר היום את הנושא ולא להתעסק בו יותר. במועדון הבהירו כי ג'קי בן זקן, על אף קשרי הידידות עם אלונה ברקת, לא מתכוון לדון עם שום גורם על נושא בן שמעון.

המאמן עצמו לא ביקש לעבור כעת לב"ש וכבר הבהיר שהוא מחויב לאשדוד ואף ימשיך כמאמן גם בעונה הבאה. בנושא יחזקאל, באשדוד סיפרו כי החלוץ עצמו ביקש מספרים פעמים לקבל שחרור לב"ש. חוזהו היה מסתיים בקיץ ובכל מקרה היה אמור לעבור לבירת הנגב.

ג'קי בן זקן | דני מרון

ספורי, שהגיש על חשבונו לאשדוד, ערך אתמול בכורה כאשר פתח בהרכב אחרי שני אימונים בלבד. היה נראה שהשחקן עדיין לא השתלב ביכולת הקבוצתית, והוא הוחלף בדקה ה-60. למרות איבוד הנקודות אתמול, בקבוצה מאמינים לחלוטין שביכולתם לסיים את העונה במקום השלישי ולזכות בכרטיס לאירופה.

פאהד באיו, אשר נפצע והוחלף אתמול בדקה ה-40 על ידי יעקב בריהון, סובל ככל הנראה ממתיחה בשריר הירך האחורי והוא יעבור בדיקה. שלומי אזולאי הפצוע ייעדר גם ממשחק ההשלמה מול קריית שמונה, אשר ייערך ביום חמישי. מוגיס זקאריה הגנאי, שסגר במועדון, אמור לנחות ביומיים הקרובים ויגיע בטיסה מגרמניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי