תשמור על הנכס? מכבי ת"א תיפגש עם דור פרץ בשבוע הבא

דור פרץ | אריאל שלום

האלופה תציע לקשר חוזה לארבע שנים ושכר של כ-380 אלף דולר לעונה. בסביבת השחקנים אמרו: "הוא רואה את מכבי ת"א כמו מועדון באירופה". במועדון ייפגשו גם עם גלזר, שיחות מתנהלות מול חוזז. כהן יקבל הצעה לשש שנים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רוצה להבטיח את עתידם של שחקני המפתח שלה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1 לפני כשבוע וחצי, החלו שיחות עם דור פרץ לגבי חוזה חדש, וכעת נודע כי הן אמורות לתפוס תאוצה בשבוע הבא ותתקיים פגישה בין נציגי השחקן להנהלת המועדון.

על הפרק – הצהובים יגישו הצעה לחוזה ארוך טווח למשך ארבע שנים, אשר יבטיח את עתיד הקשר. ההצעה תהיה דומה להצעה שקיבל בזמנו אלי דסה בטרם חתם בוויטסה, כ-380 אלף דולר לעונה. החוזה יכלול מענק חתימה שיחולק לכל אורכו. הצוות מקצועי רואה בפרץ את מנהיג הקבוצה, והוא משמש כקפטן שני. במכבי ת"א מודעים לכך שהשחקן גורר עניין ממספר מועדונים באירופה, אך מאמינים שלא יחזור "מקרה מואנס דאבור".

גורם בסביבת שחקנים דיבר על המהלך: "דור הוא מכביסט ורואה את מכבי ת"א כמו מועדון באירופה. אחרי פגישה או שתיים, נדע לאן הרוח נושבת. מכבי יכלה להחתים אותו עוד לפני שנה. דור נמצא בגיל המתאים לצאת לאירופה, ורק אם תהיה קבוצה בסדר גודל מרשים בליגה מובילה כמו האנגלית, האיטלקית או הצרפתית, הנושא יעניין אותו. עכשיו הוא מרוכז רק במסע לזכייה באליפות".

במקביל, מתנהלות שיחות גם עם דן גלזר על חוזה וחדש וארוך טווח, וגם איתו צפויה פגישה בשבוע הבא. שיחות מתקיימות גם מול מתן חוזז. בנוגע ליונתן כהן, אשר מחוזר על ידי מספר מועדונים, הכוונה היא להאריך את חוזהו למשך שש שנים – אופציה אשר תעלה בשיחות מול נציגיו. בכל מקרה, שמו של ניר ביטון על הפרק לעונה הבאה, והתפתחויות תהיינה בהתאם לשיחות עם דור פרץ.

דן גלזר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי