ברקת פנתה לגבי בן שמעון לפני החתימה, בן זקן שוב סירב

אלונה ברקת
אלונה ברקת | דני מרון

התכנון של בעלי הפועל באר שבע היה לסגור על מינויו של מאמן מ.ס אשדוד בקיץ תמורת פיצוי ולמנות את מימר לשלושה חודשים, אולם בעיר הנמל השיבו בשלילה פעם נוספת. מהמועדון נמסר: "לא הייתה פניה בתקופה האחרונה"

(גודל טקסט)

רן בן שמעון חתם הבוקר (שלישי) על חוזה חדש ל-3.5 שנים באשדוד, אולם מאחורי הקלעים ניסתה אלונה ברקת לחולל דרמה של הרגע האחרון.

ברקת, כך מתברר, ידעה שבן שמעון עשוי להאריך חוזה בקבוצה של ג'קי בן זקן. מקורבים לעסקה שנחתמה היום סיפרו לספורט1 כי הבעלים פנתה שוב לבן זקן בניסיון לבדוק איתו אפשרות לנהל משא ומתן להעברת המאמן בקיץ תמורת פיצוי, אולם האחרון סירב והודיע כי המאמן ימשיך באשדוד גם בעונה הבאה. לאחר מכן, פנה בן זקן לבן שמעון והגיש לו הצעה לשלוש וחצי שנים ללא סעיף יציאה לקבוצה בארץ או בחו"ל.

אם המהלך של ברקת היה מצליח, בעלי הפועל ב"ש הייתה מודיעה מיידית על מינויו של שרון מימר לתפקיד המאמן וכך סוללת לבן שמעון את הדרך בקיץ תמורת חוזה לשנתיים. בעקבות העובדה שבן שמעון כבר ניהל מגעים מתקדמים עם בן זקן, ברקת החליטה להיפגש גם עם רוני לוי שדורש חוזה עד תום העונה הבאה.

מהפועל באר שבע נמסר בתגובה לידיעה: "אלונה ברקת לא פנתה בתקופה האחרונה לג'קי בן זקן באשר לרן בן שמעון".

בן שמעון מאריך חוזה באשדוד, הבוקר | טל אקוקה, מ.ס אשדוד

כאמור, לאחר שאופציית בן שמעון ירדה מהפרק, ברקת מתלבטת. מבחינת כלכלית, ברקת סגרה עם מימר את תנאיו במועדון. יש לציין כי השניים לא נפגשו אלא שוחחו בטלפון. בניגוד אליו, ברקת נפגשה עם רוני לוי משום שהיא איננה מכירה אותו באופן אישי. במהלך השיחה, כך מתברר, עלה גם נושא עזיבת בית"ר ירושלים וההתנהלות מול משה חוגג. כך או כך, ברקת הודיעה ללוי כי עד שעות הערב היא תקבל החלטה ותוציא הודעה רשמית בעניין.

המטרה של הבעלים היא שעד מחר, או לכל המאוחר ביום חמישי, יעביר המאמן החדש את האימון. האימון היום תוכנן מלכתחילה לשעות אחר הצהריים משום שבמועדון היו סבורים שהמאמן ייבחר עד היום ואתמול היה יום חופש.

ההחלטה ביממה הקרובה. לוי וברקת | אריאל שלום, דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי