דאגה בהפועל חיפה: משפתי חיובי לקורונה, חשש שזמיר סובל מקרע

ארבעה ימים לפני המשחק מול בני יהודה, הבלם נדבק בנגיף וכל השחקנים ייבדקו. במקביל, דריכות לקראת תוצאות בדיקת ה-MRI של שחקן ההתקפה. וגם: הטיעונים של הקבוצה בדיון על אירועי הדרבי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

ארבעה ימים לפני משחק הגביע מול בני יהודה, דאגה בהפועל חיפה לאחר שהבלם גיא משפתי נמצא חיובי לקורונה. כעת, שאר שחקני הקבוצה ואנשי הצוות יעברו בדיקות ובמועדון מקווים שלא יתגלו מאומתים נוספים.

באשר למשפתי, הבלם סבל מתסמינים החל מיום ראשון. יש לציין כי הפועל חיפה לא התאמנה בראשון ובשני, כך ששאר השחקנים לא באו במגע עם הבלם, שישב על הספסל ב-2:2 מול הפועל באר שבע בשבת והרגיש טוב.

ללא משפתי, הפועל חיפה חזרה היום לאימונים לקראת המפגש עם בני יהודה. במקביל לחשש מהתפרצות קורונה, במועדון ממתינים בדריכות לתוצאות בדיקת ה-MRI של נס זמיר, שכזכור נפצע במהלך המשחק מול ב"ש והחשש הוא שהשחקן סובל מקרע ברצועה הצידית בברכו שעלול להוביל להיעדרות ארוכה מהמגרשים.

בנושא אחר: מחר יעמדו לדין חמשת השחקנים אשר היו מעורבים באירועי הדרבי החיפאי. במועדון האדום יטענו שהקטטה החלה בעקבות התרסה של סאן ממנחם ממכבי חיפה. "אם מנחם לא היה עושה את מה שעשה, לא היה קורה כלום", הבהירו. במקביל, במועדון יטענו כי שחקני הקבוצה הגנו על עצמם מפני שחקני ואנשי מכבי.

שחקני מכבי חיפה והפועל חיפה בקטטה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי