אראל, סרדל ופדידה חיוביים לקורונה, זמיר סובל מקרע ברצועה הצולבת

רגע לפני הדיון על אירועי הדרבי: 3 נדבקים נוספים בהפועל חיפה, בנוסף למשפתי. הקשר שנפצע נגד הפועל ב"ש עבר בדיקת MRI והתבשר כי ינותח ולא ישוב לשחק העונה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

היום הדרמטי שבפניו ניצבת הפועל חיפה נפתח בבשורה קשה: הבוקר (רביעי) גילתה הקבוצה כי גל אראל, לירן סרדל וסער פדידה נמצאו חיוביים לקורונה, זאת לאחר שגיא משפתי אובחן עם הנגיף אתמול. בעקבות ההידבקות, אראל כמובן לא התייצב היום בדיון בבית הדין, אך מי שכן נכח הוא בא כוחה של הקבוצה, עו"ד עידן גולדברג, במטרה להקטין ככל שניתן את העונשים נגד השחקנים, המועדון וכן מאמן הכושר דני ביבס.

בנוסף, בהפועל חיפה ספגו היום מכה גדולה לחלק הקדמי – נס זמיר, שנפצע נגד הפועל באר שבע, עבר בדיקת MRI ובה נמצא לקשר קרע ברצועה הצולבת. הקשר ייאלץ לעבור ניתוח בברך ויקווה לחזור למגרשים במהרה, אולם לא צפוי לשחק העונה. שחקן נוסף שנפגע ועשוי להיעדר מול בני יהודה הוא החלוץ קייס גאנם.

עוד לפני הדיון שהסתיים בסופו של דבר בעסקת טיעון, הבעלים יואב כץ שוחח עם הנציגים המשפטיים של המועדון ואמר לספורט1: "אני חושב שהתקשורת קצת ניפחה את הסיפור. זאת לא הייתה מהומה חריגה ולא היו בעיטות או אגרופים. אם האירוע הזה היה מתרחש במהלך המשחק, אפילו לא היו נשלפים כרטיסים צהובים".

שחקני מכבי חיפה והפועל חיפה בקטטה | מאור אלקסלסי

הבעלים המשיך וסיפר מי לטענתו אשם: "הדבר היחיד שמפריע לי בסיטואציה זו ההתנהגות של מנחם שהגיע עם הפרובוקציה הזו מהבית. מלבד סאן, אף שחקן משני המועדונים לא צריך להיות מורחק. מצפה לנו משחק על עונה שלמה מול בני יהודה בשבת וכל הרחקה היא קריטית".

השחקן עמדו לדין בגין העברות הבאות: גל אראל (השתתפות בקטטה והפרת סדר), עדן בן בסט (השתתפות בקטטה והפרת סדר), דור מלול (השתתפות בקטטה והפרת סדר), אלון תורג'מן (השתתפות בקטטה בנסיבות מחמירות והפרת סדר), ניסו קפילוטו (השתתפות בקטטה בנסיבות מחמירות והפרת סדר) ודני ביבס (השתתפות בקטטה בנסיבות מחמירות והפרת סדר).

נס זמיר, לירן סדרל | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי