הרננדס: "ישראל מנהלת את המשבר מדהים, הכל עובד בצורה מושלמת"

בלם מכבי תל אביב התראיין ל"מארקה": "כל נושא החיסונים הוא דוגמא טובה לאיך דברים נעשים כאן". על עתידו: "חזרה לספרד? יש לי אופציה להישאר פה, נראה מה יקרה בסוף העונה". וגם: המשחק מול שחטאר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי פתיחת עונה איומה בסטנדרטים שלה, מכבי תל אביב ספגה שלושה שערים בלבד ב-11 משחקי הליגה האחרונים ואחד האחראיים לכך הוא לואיס הרננדס, שנמצא במגמת שיפור וסייע להגנת הצהובים להתייצב. הבוקר (רביעי) העניק הבלם של האלופה ראיון מיוחד לעיתון הספרדי "מארקה" וסיפר על החיים בישראל, עתידו והמפגש מול שחטאר דונייצק (חמישי החל מ-21:55, ישיר בספורט1).

הרננדס התייחס בפתחת דבריו למצב הקורונה בישראל: "יותר ממחצית משחקני הסגל שלנו נמצאו חיוביים לנגיף בתחילת העונה. ברגע שהם פתחו את החיסון לכולם, אשתי ואני החלטנו להתחסן. אנו מאמינים שזו הדרך היעילה ביותר לעזור לנסות לסיים את המגפה הזו בהקדם האפשרי ולחזור לחיים נורמליים".

הרננדס החמיא לניהול המשבר בישראל: "ישראל מדהימה במובן הזה, הכל עובד בצורה פשוט מושלמת, כל נושא החיסונים הוא דוגמא טובה לאיך דברים נעשים כאן. אבל מאז שהגעתי המדינה סגורה. היא רוצה להראות כמה חשובים החיסונים, ומי שיקבל את החיסון השני יזכה בדרכון שיאפשר לו לחזור לחיות בצורה נורמלית".

לואיס הרננדס | אריאל שלום

הבלם סיפר על רשמיו והתייחס לעתידו: "אני שמח מאוד במכבי תל אביב, אבל עם כל הסגרים, משפחתי עוד לא התאקלמה וזה לא פשוט. הגעתי כשהליגה התחילה, בלי לעשות הכנה, אבל מהרגע הראשון הרגשתי שאני שחקן משמעותי. הצעות מספרד? אני לא יודע, נציגיי מטפלים בזה, אני מרוכז במטרות של הקבוצה שלי. יש לי אפשרות להאריך את החוזה שלי כאן בעונה נוספת, נראה מה יהיה".

על הבחירה במכבי תל אביב: "אחת הסיבות היא העובדה שהם שיחקו בשלב הבתים של הליגה האירופית. אחרי החוויה שלי בלסטר, זה היה נחמד". על המשחק הקרוב מול שחטאר בבלומפילד: "אולי העובדה שהם היו בפגרת חורף אוכה תשפיע עליהם, ננסה לנצל את זה לטובתנו. אני נרגש לשחק מול יריבה כל כך חזקה, זה רגע היסטורי עבור מכבי".

לואיס הרננדס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי