במכבי חיפה טוענים לטעות בזיהוי, חזיזה: "מעולם לא הרמתי יד"

כוכב הירוקים לאחר ההרחקה שספג בבית הדין: "אין שחקן אחד בהפועל חיפה שיכול לומר שנהגתי כלפיו באלימות. מוכן לעבור פוליגרף". גורם במועדון האשים את ליאני, אך טען: "פעלנו למזעור הנזק"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

דולב חזיזה, מהכוכבים הגדולים ביותר של מכבי חיפה העונה, ספג היום (רביעי) הרחקה לשלושה משחקים מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, זכר לאירועי הדרבי החיפאי והעימות בין הירוקים לשחקני הפועל חיפה בסיום.

לאחר פרסום העונש, שחקן הכנף פרסם פוסט טעון בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "מעולם לא הרמתי יד על אדם! בשום סיטואציה בחיים ובכדורגל בפרט. אני אחד שנלחם. עבור המועדון שלו, עבור הקהל שלו ובעיקר נלחם על האמת".

"אין שחקן אחד בהפועל חיפה שיכול לומר שהרמתי עליו יד או נהגתי כלפיו באלימות. אני מוכן ואפילו רוצה לעבור פוליגרף באופן פרטי ואני מתחייב לכם שהאמת תהיה שם, היא תהיה לצידי" הוסיף חזיזה. "המצלמות לא ראו שום דבר, כי לא היה שום דבר ומלחמה מול שופט, מילה כנגד מילה, נראה לי כצעד פחות הגיוני. אני מקבל את הדין ואת העונש של הרחקה מ-3 משחקים (סה"כ 4) על אף שהוא לא תואם את הסיטואציה.
מבטיח שאחזור בקרוב חזק הרבה יותר. אוהב אתכם".

לאחר פרסום הפוסט, גורם במכבי חיפה התייחס לדבריו של חזיזה והסביר: "בנוגע לדולב חזיזה, הייתה לנו התלבטות לא פשוטה בנוגע לעסקת הטיעון. אנחנו מאמנים אמונה שלמה בגרסתו של דולב, שלא הרים יד. אין לנו ספק בכך. בדו"ח השופט נכתב כי הוא ראה את דולבו להבנתנו, השופט טעה בזיהוי. יחד עם זאת הבנו שבדין עצמו דולב עלול לספוג עונש ופעלנו למזער את הנזק שנגרם, על אף שדולב לא היה מעורב בקטטה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי