מכה לבית"ר ירושלים: אלירן עטר הורחק משני משחקים נוספים

בנוסף להרחקה האוטומטית שריצה נגד מכבי חיפה, החלוץ ייעדר גם ממשחק הגביע נגד הפועל עכו ומול מכבי פ"ת בעקבות הנגיחה בלאמק בנדה ממכבי נתניה: "לא נגחתי בו, הלכתי אליו במהירות ולא הייתה מכה", טען בדיון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בניגוד למקרים של הפועל ומכבי חיפה ושל מכבי נתניה עם ריימונד אטוולד שהגיעו לעסקת טיעון עם תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף, היום (רביעי) נערך דיון אחד משמעותי בבית הדין ובסיומו אלירן עטר, חלוץ בית"ר ירושלים, הורחק משלושה משחקים בפועל (כולל ההרחקה האוטומטית) ומשלושה משחקים נוספים על תנאי בשנה הקרובה. המשמעות היא שהחלוץ ייעדר ממשחק הגביע נגד הפועל עכו וכן מהמפגש נגד מכבי פ"ת.

אלירן עטר נכח בדיון וטען: "היה לי מקרה איתו (עם בנדה, א.י) שלוש דקות לפני כן והוא משך אותי לרצפה. אחר כך עוד פעם הוא נתן לי סטירה, נתן לי מרפק לגב וגם דחף וקילל אותי. שחקן במעמדי הדבר היחיד היה לא לעשות את מה שעשיתי ואני מתנצל על כך, אבל לא נגחתי – הלכתי אליו במהירות, אבל לא הייתה מכה. הורדתי את הראש, אך לא עשיתי את התנועה בשום צורה. לא קיבלתי כרטיס אדום במשחק 7-8 עונות".

בבית"ר ירושלים הודו שהתנועה הייתה אימפולסיבית, אולם הציגו סרטון שלטענתם מוכיח כי יש להסתפק בהרחקה האוטומטית. הדיין נעם ליובין חשב אחרת ופסק: "נראה כאילו הנאשם אכן יוצר מגע עם ראשו של שחקן נתניה, במה שנראה כנגיחה. גם אם הוא לא התכוון, בפועל זה אשר אירע ולכן הנני מרשיע את הנאשם בעבירה המיוחסת לו. בשקלול כל הנסיבות, החלטתי כי ייגזר עונש של הרחקה בפועל מ-3 משחקים כולל עונש הרחקה אוטומטית ולמען יימנע הנאשם מעבירות מסוג זה בעתיד, כיאה למעמדו, הרי שהנני מוסיף על כך עונש על תנאי לשנה של הרחקה משלושה משחקים בכל הרשעה חוזרת בעבירה של פגיעה בשחקן יריב".

אלירן עטר | יותם רונן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי