אלונה נגד בית הדין: "תגרה המונית לא חמורה כמו תנועת יריקה"

אלונה ברקת
אלונה ברקת | לירון מולדובן

בעלת הפועל ב"ש יצאה נגד מקבלי ההחלטות אחרי העונש שהוטל על מכבי והפועל חיפה בגין מאורעות הדרבי: "התובע לא ראה יריקה, ז'וסואה הורחק ל-4 משחקים כי קורונה וחייבים להחמיר. התגודדות של עשרות לא חמורה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הקטטה בסיום הניצחון 0:2 של מכבי חיפה על הפועל חיפה בדרבי לפני שבוע ממשיכה להטריד את אנשי הכדורגל הישראלי. היום (רביעי) בית הדין החליט להרחיק לשלושה משחקים את ניסו קפילוטו, דולב חזיזה ועאיד חבשי, לשני משחקים את אלון תורג'מן, גל אראל וסאן ומנחם ולמשחק אחד את עדן בן בסט, דור מלול ובוגדן פלאניץ'.

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, כבר יצא נגד ההחלטה, ועכשיו גם אלונה ברקת, בעלת הפועל באר שבע, הביעה את אי שביעות רצונה מהחלטות בית הדין. אלונה פרסמה בחשבון הטוויטר שלה ציוץ בו טענה לחוסר אחידות, שכן מכבי והפועל חיפה חתמו על עסקות טיעון, בעוד שכב"ש ביקשה עיסקת טיעון בנוגע לאליניב ברדה הוא סירב. כמו כן, ברקת כעסה על ההחמרה בעונש של ז'וסואה, שהורחק לארבעה משחקים זכר לתקרית היריקה עם אבי ריקן מול מכבי תל אביב, על אף שהתובע לא ראה יריקה, אלא רק 'תנועת יריקה'.

"אחידות", כתבה אלונה ברקת בחשבון הטוויטר שלה. "מבלי להביע עמדה כלשהי בנוגע לאירוע התגרה או לחומרת העונשים שניתנו, כשביקשנו מהתובע ניר רשף עסקת טיעון לאליניב ברדה (אחרי שהוא התנצל וריצה כבר עונש הרחקה אוטומטי ממשחק אחד) הוא סירב והתעקש שיעמוד לדין".

"ז'וס הועמד לדין על 'תנועת יריקה', כי גם התובע לא ראה יריקה, והורחק לארבעה משחקים, כי חייבים להחמיר בגלל הקורונה. צא ולמד. בעיני התובע, אירוע תגרה המונית והתגודדות של עשרות אנשים בתקופת הקורונה הוא אירוע לא חמור שמאפשר עסקת טיעון.\ ראה הציבור וישפוט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי