צ'רון שרי חיובי לקורונה, שאר שחקני מכבי חיפה שליליים

צ'רון שרי, דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

דאגה בכרמל: ההולנדי הצטרף לניקיטה רוקאביצה ברשימת המאומתים והירוקים ייאלצו להסתדר בלעדיהם במשחק הגביע מול הפועל אום אל פאחם. וגם: שביעות רצון מעסקת הטיעון שנסגרה, חזיזה מאוכזב

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי יממה סוערת במיוחד, במהלכה סגר המועדון עסקת טיעון עם בית דין של ההתאחדות לכדורגל ולאחר מכן נודע כי החלוץ ניקיטה רוקאביצה חיובי לקורונה, הבוקר (חמישי) התברר כי גם הכוכב ההולנדי צ'רון שרי נדבק בנגיף ואילו שאר שחקני ואנשי מכבי חיפה נמצאו שליליים.

לאחר שהתברר כי רוקאביצה חיובי, שחקני מכבי חיפה נדרשו להגיע להיבדק באופן מיידי והבוקר הגיעו התוצאות. בכרמל האמינו שלא תהיה התפשטות רחבה וזאת לאור העובדה שמרבית הישראלים התחסנו פעמיים. לעומת זאת, חלק הזרים בחרו שלא להתחסן ובחיפה מקווים שהם לא יימצאו חיוביים בהמשך. כזכור, יאניק וילדסחוט וטאלב טוואטחה כבר סבלו מהנגיף בעבר.

בחיפה ציינו כי רוקאביצה אמנם ערך אימוניים אישיים בלבד בשל הפציעה בשריר ממנה הוא סובל, אך החלוץ כן היה בסביבת השחקנים במתחם האימונים וכן במשחק החוץ בטדי מול בית"ר ירושלים. בתוך כך, הירוקים יחזרו היום לאימונים ויעלו הילוך לקראת משחק הגביע מול הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית.

ניקיטה רוקאביצה, עומר אצילי | מכבי חיפה, האתר הרשמי

במהלך היום צפויה להתברר תמונת ההרכב של המאמן ברק בכר, שייאלץ להסתדר ללא רוקאביצה ושרי שכאמור סובלים מקורונה וכן בלי עאיד חבשי, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם ודולב חזיזה המורחקים. טוואטחה, שאמור היה לפתוח, סובל מרגישות בשריר הירך האחורי ונמצא בספק.

בחזרה לבית הדין. בחיפה הביעו שביעות רצון מעסקת הטיעון שסגרו מול התובע ובמועדון מקווים שהאירוע לא ישפיע יותר מידי על מאבק האליפות. "המטרה שלנו הייתה לסיים את הסאגה הזו במהירות האפשרית וללא נזקים כבדים. עכשיו אנחנו יכולים להתרכז שוב בכדורגל", אמרו במועדון.

מי שהתקשה לקבל את העסקה הוא דולב חזיזה, שהעלה אתמול פוסט לרשתות החברתיות וטען כי "מעולם לא הרמתי יד, מוכן לעבור פוליגרף". בכרמל מבינים לליבו של השחקן ומגבים אותו, אך הם הודו באשמה והשחקן ייאלץ להשלים עם רוע הגזירה ולחזור חזק יותר עם סיום העונש.

דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי