חסאני בתמונת ההרכב לכפר קאסם, הופקאט לראשונה בסגל

ג'יימי הופקאט | אריאל שלום

הפועל כפר סבא תתמודד בשישי מול הקבוצה מהלאומית במסגרת סיבוב ח' של הגביע המדינה, שני הזרים החדשים ייכללו לראשונה בסגל, הקוסורי עשוי לפתוח. אלישע: "היריבה ניצחה אותנו בשנה שעברה באותו מעמד"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא תשאיר מחר (שישי) בצד ל-90 דקות את מאבקי ההישרדות שלה בליגת העל, כשתפגוש למשחק חוץ בסיבוב ח' של גביע המדינה את מ.ס כפר קאסם, אותה קבוצה אשר הדיחה אותה רק בשנה שעברה.

"אנחנו נערכים בשיא הרצינות למשחק, כמו לכל משחק. תעמוד מולנו יריבה טובה שכבר ניצחה אותנו בשנה שעברה באותו מעמד", התייחס המאמן אלישע לוי למשחק. "מה שחשוב מבחינתנו זה לעבור את המשחק ולהימנע מהפתעות. זה מפעל יפה, נרצה להמשיך בו כמה שיותר ונעשה את כל מה שצריך כדי לנצח".

מבחינה מקצועית, לוי צפוי לערוך שני שינויים בהרכב. טום שלח הפצוע ייעדר, כשעומר דנינו יוסט לעמדת המגן הימני. המגן השמאלי, אביב סולומון, ייעדר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, ובן חיון יפתח על חשבונו.

אלישע לוי | ברני ארדוב

בקבוצה התרשמו מאוד מהאימונים הראשונים של צמד הזרים החדשים, ג'יימי הופקאט ופלורנט חסאני. שניהם צפויים להיכלל לראשונה בסגל ולערוך בכורה, כאשר הקוסובורי אף נמצא בתמונת ה-11 ועשוי להחליף את עומר פדידה.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, עומר דנינו, טל מכלוף, סודיק אטנדה, בן חיון, דומנטאס שימקוס, בן רייכרט, עומר לקאו, קיזיטו, פלורנט חסאני (עומר פדידה), אמדו סוקונה.

פלורנט חסאני | ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי