בן שמעון חשף מדוע סירב להפועל ב"ש. רפואה: "אשדוד הטובה בארץ"

מאמן האשדודים דיבר אחרי ההפסד 2:1 לקריית שמונה והתייחס להצעה מאלונה ברקת: "יש פיתויים בחיים. רוצה להישאר איפה שאני מרגיש בבית, מה שבחוץ לא יותר טוב". מאמן הצפוניים שיבח את היריבה: "הכי איכותית בליגה"

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד חשבה שהיא בדרך למעלה אחרי שניצחה בתחילת החודש את מכבי חיפה והפועל באר שבע, אבל כנראה שלקבוצה של רן בן שמעון הרבה יותר קל נגד קבוצות קטנות, כי במחזור הקודם היא סיימה ב-0:0 מול בני סכנין והערב (חמישי) היא כבר נכנעה 2:1 לקריית שמונה במשחק השלמה מהמחזור ה-14, זאת למרות יכולת טובה. הצפוניים, מבחינתם, חזרו לנצח והתאוששו בצורה נאה מהתבוסה 4:1 למכבי נתניה במחזור הקודם.

מאמן ק"ש, קובי רפואה, אמר בסיום: "שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בארץ. אני מתכוון לזה – אשדוד הכי איכותית בארץ. ניצחנו אותה שלוש פעמים השנה. זה קשה. אני מאוד גאה בבחורים. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה. ברגע שאנחנו יורדים למחצית ב-0:0 צריך להחדיר אמונה, זה מה שעשינו. ידענו שהם איכותיים עם קישור בין הטובים בארץ, אם לא הטוב בארץ. באנו מוכנים טקטית והיה הבדל גדול בין ההפסד ביום שני להיום. אני שמח מאוד שחזרנו לעניינים. כמו שאמרתי, קריית שמונה תילחם עד הסוף כדי להגיע לפלייאוף העליון".

החיסורים: "אנחנו ממשיכים לעבוד ולהחדיר אמונה. יש חיסורים בכל קבוצה. אף אחד לא יזכור לנו את התירוצים בסוף העונה. תירוצים זה לעזור לעצמנו לא להצליח. אני חושב על דבר אחד – איך להביא את הקבוצה לפלייאוף העליון. למרות שיש כאלה שלא מאמינים, אעשה הכל, אבל הכל, כדי שנהיה שם".

הצמד של עבדאללה חליחל: "הוא הוכיח את עצמו בחודש האחרון אימונים. אני כבר אמרתי – מי שיוכיח את עצמו ישחק. הוא עדיין שחקן נוער, הוא לקח את הצ'אנס וכל הכבוד לו".

עבדאללה חליחל | לירון מולדובן‎

המאמן הפסיד, רן בן שמעון, אמר: "היינו הרבה יותר טובים, גם במחצית השנייה. היה ברור שאם נמשיך להחמיץ – יש את חוקי הכדורגל. אני כל כך גאה בכדורגל ששיחקנו היום וגאה בשחקנים. המתפרצות האלה הן דברים שקורים. אני לא זוכר כמות מצבים כזאת של מ.ס אשדוד. לא הצלחנו להכניס את הכדור לשער. כואב להפסיד משחקים שאתה יודע שאתה הרבה יותר טוב מהיריבה".

על כך שמעולם לא ניצח את קובי רפואה: "יש אגדה בכדורגל הישראלי שמדברת עם כבשים שחורים. הכל יקרה. שינינו כל דבר אפשרי בהיסטוריה של אשדוד ונמשיך לשנות, בטח ובטח עם כדורגל כזה. אני אחזק את השחקנים, אני מאוד גאה בהם. אפקט המזל היה פה היום בלתי נתפס. הפסד כואב מאוד, אבל ממשיכים הלאה. צריך לשפר את אחוז ניצול המצבים שלנו".

הארכת חוזהו ל-3.5 שנים ודחיית הפיתוי מהפועל באר שבע: "פיתויים יש כל החיים, גם ברמה האישית, גם ברמה המשפחתית, גם הכלכלית וגם הספורטיבית. כל אדם עושה את החשבון הטוב ביותר שלו. במקום שאני מרגיש בבית – אני רוצה להישאר. אני לא רוצה לשנות, אני לא חושב שמה שקורה בחוץ יותר טוב ממה שקורה אצלי בבית. כל מועדון כדורגל צריך יציבות ואני חושב שזו הצהרה של יציבות. אפשר להרוויח מהמשחק הזה הרבה מאוד למרות שהפסדנו, ראיתי קבוצה שמשחקת יוצא מן הכלל, כדורגל מודרני ודינמי".

מה יעשה אם תגיע הצעה מנבחרת ישראל: "אני מתרכז באשדוד. אני רוצה להפסיק עם כל הדברים האלה והרעשים הצדדיים האלה. נבחרת ישראל יקרה ללב שלי וזה לא ישתנה לעולם. כרגע, כל עוד אני תחת חוזה, אני במ.ס אשדוד ב-100% ומחויב למועדון הזה. ההפסד עוד צורב לי בנשמה, אני לא חושב על דברים אחרים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי