לוסיו צריך לחשוש למקומו בהרכב: "חליחל בכושר הטוב ביותר"

אופוריה בהפועל קריית שמונה לאחר הניצחון על מכבי נתניה, החלוץ זכה לשבחים על הופעתו: הוא ימשיך לקבל מרפואה את הקרדיט". קהת נפצע וייבדק

(גודל טקסט)

תחושות קשות היו בהפועל קריית שמונה לאחר ההפסד בתחילת השבוע למכבי נתניה וחשש גדול כי העומס והעייפות לאחר 11 הידבקויות בנגיף הקורונה יגרמו לרצף שלילי, אך חניכיו של קובי רפואה התעשתו והשיגו שלוש נקודות יקרות אתמול (חמישי) כשהכניעו 1:2 את מועדון ספורט אשדוד, מהקבוצות הכי איכותיות העונה בליגה.

רפואה ערך שיחות בימים האחרונים וניסה לעודד את השחקנים וזה הביא לו ניצחון יקר אמרו אמש בקבוצה. "בניגוד למשחק מול נתניה, זה היה ניצחון של אופי והקרבה. גם במחצית הראשונה בה היינו חלשים השחקנים נתנו הכל".

מי שזכה למירב המחמאות היה כובש צמד השערים, עבדאלה חליחל, כאשר במועדון סיפרו כי ישנו שיפור רב ביכולתו באימונים בשבועות האחרונים ולכן הוא זכה להזדמנות מהצוות המקצועי. "חליחל נמצא כרגע בכושר הטוב ביותר בחלק ההתקפי וימשיך לקבל את הקרדיט מרפואה. גם כשלוסיו יחזור מפציעה, לא בטוח שהוא יחזור במהרה להרכב", אמרו בקריית שמונה.

עבדאללה חליחל | לירון מולדובן‎

למרות הניצחון, במועדון מסתכלים על השבוע העמוס כאשר בראשון תשחק הקבוצה במסגרת גביע המדינה מול בית"ר תל אביב-בת ים, לאחר מכן מצפה לה משחק ליגה מול בני יהודה ובשבת משחק חוץ מול מכבי חיפה. הקשר רועי קהת נפצע אתמול וייבדק במהלך היום. החלוץ יוג'ין אנסה יחזור לסגל לאחר שנעדר בגלל צהובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי