ביקורת בבית"ר ירושלים: "חוגג רצה אירופה? מזל שהקהל לא חזר"

השיחה של אוחנה עם השחקנים וה"נסיבות המקלות" לא מהוות תירוץ ובבירה חוששים ממשבר אחרי 0:0 בסכנין: "לגלגו על תרומה של פלומיין ואזולאי, אפשר לחשוב מה יש כאן". נקודת האור: הקשרים שהפכו לבלמים

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים דיברו במהלך השבוע בעיקר על העייפות של השחקנים. אתמול (חמישי), ב-0:0 החלש נגד בני סכנין, הקבוצה איבדה את אור זהבי, הבלם הטבעי היחיד שלה בסגל, כבר בתחילת המשחק, אבל לפחות חלק מהשחקנים הודו כי למועדון אין הפעם נסיבות מקלות.

"נכון שהיינו מותשים, נכון שקשה מאוד לשחקנים בתקופה הזאת, אבל כולם ידעו מה הולך לקרות", אמרו. "ברגע שהקפיאו את ורדסקה והחליטו לשחרר את קונטה, לא הייתה שום סיבה לחכות עם עניין הבלם לרגע האחרון של החלון. ויתרו על הבלם מזמביה, אוקיי, אבל תביאו מישהו במקומו. אם באמת חיפשו בלם, בטוח שהיו עוד מועמדים".

אור זהבי שוחרר הלילה מבית החולים ונשללה אפשרות לזעזוע מוח, אולם הוא לא יהיה בסגל למשחק מול הפועל עכו בגביע המדינה ביום ראשון מאחר שהוא קוק למנוחה. אופיר קריאף ואביאל זרגרי שצוותו יחד כבלמים אחרי שהוחלף זהבי, זכו למחמאות ויתחרו על מקום בקישור וטל בן חיים שישב ביציע עשוי לשוב ל-11. קונטה, אגב, אמור לשוב היום לישראל, לאחר שבבית"ר סייעו לו להיכנס ארצה כדי שיפנה את חפציו מהדירה, אליה אמור להיכנס שחקן אחר, ככל הנראה ניקו אולסק.

אור זהבי | מאור אלקסלסי

באשר לאולסק, הקשר ערך אתמול את הופעת הבכורה שלו למרות שהוא עדיין לא בכושר משחק מלא. אלי אוחנה שוחח אתמול עם השחקנים עוד לפני המשחק ואמר להם: "אנחנו מאמינים בכם. אל תחשבו על מה שקורה מסביב ועל הקורונה. תתרכזו במשחק", אבל לא נראה כי הדבר השפיע על השחקנים.

גורם במועדון הוסיף: "חוגג רצה שהקבוצה תשתפר מהעונה שעברה ובסוף קיבל קבוצה שכרגע לא שווה פלייאוף עליון. אנשים כאן לגלגו על התרומה של פלומיין ואזולאי, אפשר לחשוב שמי שיש כאן עושה עבודה טובה יותר מאלה שהלכו".

אולסק. ערך בכורה פושרת | מאור אלקסלסי

דראפיץ' וברדה לא שוחחו עם השחקנים בסיום, אבל גם הם מבינים שבית"ר לא הייתה שווה יותר מנקודה אתמול. מרקו יאנקוביץ' עשוי לשחק בראשון ואלירן עטר ישוב להרכב מול מכבי פתח תקוה ברביעי.

חלק מהשחקנים דיברו אתמול על כך שאולי ההתנגדות למתווה של חזרת הקהל הציל אותם. אחרי ביטול עסקת השייח' והיכולת הרעה של הקבוצה, בבית"ר מבינים שגם 500 אוהדים יכולים לעורר מחאה. המאמנים זוכים לגיבוי, אבל הפסד בראשון לעכו עשוי לגרום למשה חוגג לחשוב על מהפכה בהמשך הדרך. "רק זה מה שחסר לנו, הדחה מהגביע. אם צריך, נבוא למשחק עם בלוני חמצן", סיכם אחד מהשחקנים בסיום. "מושיקו רצה אירופה? יש לנו מזל שהקהל לא חזר למגרשים כי אחרי משחקים כאלה זה לא היה עובר בשקט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי